مدیرکل امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آسیب شناسی در حوزه نشر را مهمترین اقدامات این وزارت خانه در 100 روز کاری دولت امید و تدبیر بیان کرد.

 
 به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان ،مدیرکل امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در آسیب شناسی مساله کاغذ، پرداخت نشدن به موقع تسهیلات از مهمترین مشکلات این حوزه شناخته شد.
محمد مهدی احمدی گفت: با برنامه ریزی مناسب و دادن تسهیلات و نیز اقدامات دیگر در آینده این مشکلات برطرف می شود تا ناشرین غیر دولتی بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند. وی با بیان اینکه با بانکها مذاکره شده است گفت: ناشرین سالها مشکلاتی داشتند که فقط مطرح می شد و برای تعیین راه حل این مشکلات نیازمند این آسیب شناسی بودیم.
 احمدی با بیان اینکه مشکلات ناشران ریشه یابی شده است در خصوص دادن یارانه به ناشران گفت: بسیاری از ناشران که به خاطر مشکلات فعالیت های آنان کند شده بود با این برنامه ریزی دوباره به میدان خواهند آمد و دادن یارانه یکی از راهکارهاست که در دست بررسی است.
 مدیرکل امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: راهکارهای متعددی در این خصوص در دست بررسی است و در آینده ناشران شاهد اقدامات مناسب در این زمینه خواهند بود /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.