سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس بابیان اینکه پروژه صدر نمونه موفقی از کارهای اجرایی در تهران است، گفت: این پروژه می تواند به عنوان الگو در کشور معرفی شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده  با بیان این مطلب اظهار کرد: پروژه بزرگراه طبقاتی صدر یکی از پروژه های بسیار ضروری شهر تهران بود که  اجرای آن کمک شایانی به کاهش ترافیک و آلودگی هوای تهران می کند.

وی با بیان اینکه پروژه شهیدصدر موجب شکستن ترافیک در شمال تهران می شود، افزود: سرعت و دقت در اجرای کار دو ویژگی پروژه صدر است که باید سرلوحه کار مدیران قرار گیرد.

زارع زاده اضافه کرد: پروژه صدر همچنین توانایی مهندسان ایرانی را به رخ جهانیان می کشد و نشان می دهد که پروژه های سنگین به دست توانای ایرانیان قابل اجراست.

 نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز تصریح کرد: زمانبر شدن اجرای پروژه ها و به تبع آن گران تمام شدن پروژه معضلی است که خوشبختانه در پروژه صدر دیده نشد و این نشان از مدیریت خوب در اجرای این طرح دارد.

زارع زاده در ادامه با بیان اینکه مشکلات پیش روی پروژه ها تنها زاییده تحریم ها نیست، گفت: مشکل کشور ما ، مشکل مدیریتی است و متاسفانه مدیران دلسوز در کشور کمیاب شده اند.

سخنگوی کمیسیون شوراها اضافه کرد: متاسفانه مدیران در وظایف خود کوتاهی می کنند و مسابقه و رقابت در انجام کار تبدیل به مسابقه و رقابت در افزایش حقوق و مزایا شده است.

وی با اشاره به اینکه مدیران کمتر به دنبال این هستند که در مسیر پیشرفت و رسیدن به اهداف گام بردارند، تصریح کرد: شهردار تهران هم مدیر توانایی است و هم اقتدار در مدیریت دارد و کمتر خودش را در فضای سیاسی اسیر کرده است.

زارع زاده ادامه داد: مدیران باید به دور از فضای سیاسی تنها به انجام وظایف خود بپردازند.
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس در پایان با تاکید بر اینکه شهردار تهران ، مدیر موفقی است، اظهار داشت: باید به مردم تهران بابت چنین شهرداری تبریک  گفت.
انتهای پیام/
 
برچسب ها: شورا ، صدر ، ترافیک ، آلودگی ، هزینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار