ورزشکاران قمی حدود یک ماه دیگر با شرکت در پیکارهای سه‌گانه قهرمانی کشور شانس خود را برای کسب مقام‌های اول تا سوم می‌آزمایند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مسابقات قهرمانی سه‌گانه کشور در سال 1392، دهه سوم دی‌ماه برگزار خواهد شد و با برنامه‌ریزی هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم که ریاست آن را سردار کاظم مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم بر عهده دارد، قرار است تیمی قوی راهی این پیکارها شود.


البته قرار است بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون ورزش سه‌گانه کشورمان، مرحله پایانی لیگ باشگاهی در سال 92 نیز هم‌زمان با مسابقات قهرمانی سه‌گانه در دهه سوم دی‌ماه برگزار شود در حالی که میزبانی این پیکارها به شهرستان ماهشهر سپرده شده است.

تیم‌هایی که به نمایندگی از استان‌های مختلف در مسابقات سه‌گانه قهرمانی کشور حضور می‌یابند، قرار است در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در تلاش برای کسب مقام‌های اول تا سوم تیمی و انفرادی با یکدیگر به رقابت بپردازند.

در حالی که این مسابقات در پنج رده سنی برگزار می‌شود، ورزشکاران رده سنی نونهالان باید متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1378 تا دهم دی‌ماه سال 1381 باشند در حالی که رقابت‌های این رده سنی در 150 متر شنا، سه کیلومتر دوچرخه‌سواری و 700 متر دو و میدانی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

همچنین در رده سنی نوجوانان تنها متولدین یازدهم دی‌ماه 1376 تا دهم دی‌ماه سال 1378 حق شرکت در مسابقات را دارند و رقابت آن‌ها در 350 متر شنا، 10 کیلومتر دوچرخه‌سواری و 2 هزار و 500 متر دو و میدانی به انجام خواهد رسید.

در رده سنی جوانان تنها ورزشکارانی که متولد یازدهم دی‌ماه سال 1373 تا دهم دی‌ماه سال 1376 باشند مجوز شرکت در مسابقات را دارند و در شنا مسافت 750 متر، دوچرخه‌سواری مسافت 20 کیلومتر و دو و میدانی مسافت پنج کیلوگرم با یکدیگر پیکار می‌کنند.

در رده سنی زیر 23 سال یا رده سنی امید متولدین دهم دی‌ماه سال 1369 تا یازدهم دی‌ماه سال 1373 می‌توانند در مسابقات حضور یابند در حالی که رقابت آن‌ها در یک‌هزار و 500 متر شنا، 40 کیلومتر دوچرخه‌سواری و 10 کیلومتر دو و میدانی انجام خواهد شد.

در نهایت اینکه در رده سنی بزرگسالان متولدین دهم دی‌ماه سال 1369 به بالا حق شرکت در رقابت‌ها را دارند در حالی که جدال آن‌ها برای کسب مقام‌های اول تا سوم در شنا یک‌هزار و 500 متر، دوچرخه‌سواری 40 کیلومتر و دو و میدانی 10 کیلومتر به انجام خواهد رسید./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.