رئیس انستیتو کشتی کشورمان گفت: متاسفانه در گذشته دیپلماسی ضعیفی داشتیم و حالا باید با حمایت مسئولان و تلاش خودمان جبران کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، جواد رفوگر در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت:حدود 25 سال پیش طرحی به نام انستیتو بین المللی کشتی مطرح شد و طالقانی با توجه به پتانسیل خاص خودش کار را پیگیری کرد و انستیتو تاسیس شد.
 
وی افزود: هدف ما دانش افزایی و مربی سازی و ارتباطات بین المللی بود. کار شروع شد و اولین مدرسان آن خود ما بودیم. در زمان یزدانی خرم چندین بار با من صحبت شد  و من اکراه داشتم اما مدتی بعد پذیرفتم و کا را در انستیتو شروع کردم. در ابتدا هیچ آیین نامه و دستورالعملی نبود و ما سرانجام با کارشناسان برنامه ریزی‌ها را آغاز کردیم.

رفوگر بیان کرد: با توجه به روند کار در زمینه های مختلف روی تمرینات و گزینش و اخلاق و روحیات با مربیان کار کرده ایم.ما تعامل خوبی با هییت ها داریم و از امسال کنترل مربیان را هم در دستور کار داریم .

وی تاکید کرد: من در مراحل مختلف کشتی بوده ام و کار آموزشی را دوست دارم.انستیتو بسیار اثرگذار بود و به فکر پایه ریزی بودیم تا آیندگان راه ما را ادامه بدهند.

رئیس انستیتو کشتی کشورمان در خصوص دیپلماسی کشتی تاکید داشت: متاسفانه در سال های گذشته در دیپلماسی ضعیف عمل کردیم و نیروهای خودمان را حفظ نکردیم و زبان ارتباط جمعی نداشتیم.به عنوان مثال قطر مرکز آموزش آسیا می شود در حالی که ما با این سابقه و عملکرد شایسته این جایگاه هستیم.

وی عنوان داشت: خوشبختانه راس وزارت ورزش دیپلماسی را به خوبی می فهمد و راس فدراسیون نیز تبحر در این زمینه دارد.کار قشنگ خادم را نیز نباید فراموش کرد که همه اعضای کمیته ها را دعوت کرد و شرح وظایف را از آنها گرفت.

رفوگر در پایان خاطرنشان کرد: باید کاری کنیم تا همه حمایت کنند تا بتوانیم در مراکز مهم و حساس جای خوبی داشته باشیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار