تلاش شماری از تروریستها برای حمله به مواضع نظامی در حومه ادلب ناکام ماند و تعدادی از تروریستها به هلاکت رسیدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، یگانهایی از ارتش عربی سوریه با همکاری نیروهای دفاع ملی شماری از تروریستهایی را که در تلاش بودند به مواضع نظامی در جاده سواغیه در حومه ادلب یورش ببرند به هلاکت رساندند.

همچنین مکانهای تجمع تروریستها در حملات ارتش سوریه در چندین منطقه در ریف دمشق منهدم شد و شمار زیاد دیگری از تروریستها به هلاکت رسیدند.

به گزارش شبکه تلویزیونی سوریه،نیروهای ارتش مکانهای تجمع تروریستها را در مزارع ریما ، مزارع شرقی و غربی شهر نبک و مزارع عباده در ریف دمشق منهدم کردند و شماری از تروریستها از جمله سرکرده گروه موسوم به سیف الاسلام به نام ابو علی را کشتند.

برخی از تروریستهایی که در این حملات کشته شدند از ملیتهای اردنی و سومالی بودند. طارق عریجی سرکرده یکی از گروههای تروریستی از اتباع اردن از جمله کشته هاست.

ابو سلیمان فرمانده گروهک انصار الشریعه از جمله کشته‌ها بود.

نیروهای ارتش سوریه همه اعضای یک گروه تروریستی را در کمینی در کوههای شرقی زبدانی به هلاکت رساندند و اسلحه و مهمات تروریستها را نیز منهدم کردند.

دهها تروریست در محور زملکا به عربین ، کورنیش بستانی ، منطقه یلدا ، شرق حرم حضرت سکینه در داریا ، نزدیک مسجد الحسن در محله قابون ، مزارع دیر سلمان ، نادی الفروسیه و اطراف روستای شامیه در ریف دمشق کشته شدند.

زئیف احمد خبرنگار شبکه سوریه در گزارشی از حامدیه در ریف دمشق و غارهایی که تروریستها از آنها به عنوان مقرهای خود برای حمله به روستاها و مناطق نظامی استفاده می‌کنند گفت‌: به هنگام تهیه گزارش از مواضع ارتش عربی سوریه در اطراف شهر معره‌نعمان در ریف دمشق و مشخصا در منطقه حامدیه از یکی از خطوط مقدم درگیری دیدن و به همراه سربازان از این مکان گزارش تهیه کردیم.

ویژگی این منطقه نیز کوهستانی و صعب العبور و صخره ای بودن است و غارهای زیادی در این منطقه وجود دارد. تروریستها از این غارها به عنوان مقر و قرارگاه خود استفاده می کنند.

زئیف در یکی از این غارها گفت: افراد مسلح تروریست از این غارها به عنوان خوابگاه خود نیز استفاده می کنند.

یکی از نیروهای ارتش سوریه با اشاره به یکی از تپه ها گفت:« اعضای جبهه النصره بیش از پنج بار تلاش کردند پرچم خود را بر فراز این تپه برافراشته کنند.آنها از موشکهای حرارتی اسرائیلی و ترک استفاده کردند اما شکست خوردند.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار