اولین گوشی هوشمند منحنی و انعطاف‌پذیر دنیا با قابلیت خودترمیمی برای اولین در خارج از کره عرضه می‌شود.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ عرضۀ اولین گوشی هوشمند منحنی و انعطافپذیر دنیا، الجی G Flex، را به بازارهای جهانی اعلام کرد. این عرضه از همین هفته در سنگاپور و هنگکنگ آغاز میشود. دسترسی به این محصول مبتکرانه در بازارهای اصلی آسیا قبل از پایان سال اعلام میشود و در مناطق دیگر نیز متعاقباً معرفی خواهد شد.

الجی G Flex کاربران در هر جای دنیا شیفتۀ خود کرده است زیرا اولین گوشی هوشمند منحنی است که مطابق با فرم صورت انسان است و گنجاندن اولین باتری منحنی گوشی هوشمند را امکانپذیر کرده است. الجی G Flex با نمایشگرHD پلاستیکی بادوام OLED (P-OLED) از قابلیت خودترمیمی قاب پشت برخوردار است که خط‌‌وخشهای هرروزه را برطرف میکند و اولین گوشی هوشمندی است که از این فناوری برخوردار است. قابلیت مبتکرانه خودترمیمی در جدیدترین گوشی هوشمند ال‌‎جی تحسین و ستایش بسیاری از رسانههای بزرگ سراسر جهان را از آن خود کرده است.

مشتریان در سنگاپور میتوانند از 8 دسامبر الجی G Flex را از پیش سفارش دهند. فروش الجی G Flex در هنگکنگ از 13 دسامبر توسط اپراتورهای بزرگ و فروشندگان بزرگ لوازم الکترونیک آغاز میشود.

الجی G Flex با انحنای عمودی جدیدترین گوشی هوشمند پیشرفته از سری G الجی است که از ابتکارات انحصاری دیگر شرکتهای الجی مانند LG Display و G Flex برخوردار است. نمایشگر منحنی 6 اینچ Real RGB P-OLED منحصراً برای G Flex ساخته شده و بزرگترین نمایشگر در نوع خود است. باتری منحنی 3500 میلیآمپر که ساخت شرکت LG Chem است مخصوص G Flex تولید شده و اولین در دنیا است.

برچسب ها: دریچه ، ال جی ، تلفن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سونیا
۰۹:۴۰ ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
قیمت؟ توو ایران کی میاد؟
Germany
انکف
۰۰:۴۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۲
قیمت؟؟؟مشخصات دقیق؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۱۴ آذر ۱۳۹۲
قیمت؟؟؟