رئیس دیوان عدالت اداری کشور در سفر به شهرکرد گفت: امسال 70 هزار پرونده در دیوان عدالت اداری تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حجت الاسلام و المسلیمن محمدجعفر منتظری در مراسم گشایش دفتر دیوان عدالت اداری استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد افزود: بیشترین پروندها مربوط به دستگاهای دولتی بوده اند که مردم بیشترین مراجعه را داشته اند.

رئیس دیوان عدالت اداری کشور افزود : استخدام، بیمه و مسائل کار و کارگری بیشترین موضوع شکایات مردم از دستگاه های اجرایی را تشکیل می دهند.

وی افزود: مردم از این پس می توانند با مراجعه به دفاتر دیوان عدالت در استان ها و با دریافت کد رهگیری، از وضعیت شکایات خود مطلع شوند.

منتظری گفت: با ثبت دادخواست در دفاتر استانی که مستقیماً با سیستم دیوان در تهران لینک هستند، یک کد 16 رقمی و رمز پرونده برای افراد صادر می شود که امکان پیگیری پرونده به صورت الکترونیکی را برای افراد فراهم می کند.

رئیس دیوان عدالت اداری کشور گفت: سامانه اینترنتی به نوعی آماده سازی شده که مردم بدون مراجعه به تهران می توانند از تمام خدمات دیوان عدالت اداری استفاده کنند.

منتظری افزود: هم اکنون در 24 استان کشور دفتر دیوان عدالت اداری راه اندازی شده و تا پایان امسال استان های باقیمانده هم از دفاتر دیوان عدالت بهره مند می شوند.

بیست و چهارمین دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری کشور در استان چهارمحال و بختیاری، با حضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور، در خیابان آیت اله کاشانی شهرکرد گشایش یافت./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.