رئیس پلیس آگاهی فارس در خصوص شیوه های کلاهبر‌داری توسط افراد سود جو و فرصت طلب با جعل عنوان مامور هشدار داد.

سرهنگ حیدری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ در تشریح این خبر گفت: فردی با جعل عنوان سرهنگ  " احمدی‌" جمعی نا‌جا با مسئول یک آموزشگاه رانندگی در شهرستان زر‌قان استان فارس تماس و درخواست آموزش تعدادی از فرزندان کارمندان نا‌جا را می کند.

وی بیان کرد: در ادامه از مسئول آموزشگاه درخواست می کند به منظور ارائه شمار کارت جهت واریز هزینه آموزش در کنار دستگاه خود پرداز حضور یابد.

رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: طی این درخواست و ارائه شماره کارت توسط رئیس آن آموزشگاه،‌ فرد کلاهبر‌دار اقدام به برداشت مبلغ 86 میلیون ریال از حساب وی می کند.

سرهنگ "حیدری " افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد،‌مبلغ برداشتی بلافاصله به سه شماره حساب در بانک تجارت به اسم فردی با نام های مشخص منتقل شده است.

وی تصریح کرد: علیرغم کهنه شدن این ترفند کلاهبر‌داری، متاسفانه برخی از شهروندان که اکثر از قشر رانندگان ماشین های سنگین و پزشکان استان می باشند به دام کلاهبر‌داران می افتند.

رئیس پلیس آگاهی فارس گفت: لازم است شهروندان مراقب این ترفند کلاهبر‌داری باشند و در صورت برخورد با چنین موار‌دی، مراتب را سریعا از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: جعل ، فارس ، خود پرداز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار