استاندار اردبیل گفت: خلأ پیش روی برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی را که اغلب با نقدینگی و سرمایه در گردش روبه‌رو هستند، با تدبیری درست و حرکت اصولی برطرف می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مجید خدابخش امروز در جلسه ستاد تسهیل واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی اردبیل اظهار داشت: ما در این دو هفته حضورمان در این استان متوجه شدیم که بسیاری از واحدهای تولیدی با گیرها و موانع بسیار کوچک برای رونق تولید و اقتصاد روبه‌رو هستند که امیدواریم با رفع آنها بتوانیم به رونق مضاعف این واحدها کمک کنیم.

وی با بیان اینکه رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی به پویایی اقتصادی و ایجاد اشتغال مولد استان کمک می‌کند، بر تأمین سرمایه در گردش برای ادامه فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی از سوی بانک‌های عامل تاکید کرد.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل باید هر آنچه در توان دارند در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان به کار بگیرند و استانداری نیز از تمام ظرفیت‌ها و اختیارات خود در تسریع خدمات‌رسانی دستگاه‌ها به تولید‌کنندگان استفاده می‌کند.

خدابخش خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم با مشارکت و همکاری بانک‌های عامل و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط به تأمین نقدینگی و همچنین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی کمک کنیم قطعاً این امر در ایجاد رونق اقتصادی و پیشرفت و توسعه استان مؤثر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز در این جلسه از تصویب 237 مصوبه استان و تسهیل امور پشتیبانی واحدهای تولیدی استان خبر داد.

ارژنگ عزیزی گفت: اگر امروز برخی از واحدهای تولیدی در این استان با ظرفیتی کم و بهره‌وری پایین فعالیت می‌کنند به دلیل مشکلاتی است که در سال‌های اخیر با اخذ برخی از تسهیلات و پرداخت نشدن آن و همچنین انباشت بهره بانکی به دلیل پرداخت نشدن اقساط به وجود آمده که امیدواریم با تدبیر درست استاندار اردبیل این موانع برطرف شود/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، واحدهای ، تولیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.