سرپرست فدراسیون سه‌گانه گفت: برای کسانی که تهمت‌هایی را به من وارد کرده‌اند،متاسفم و باید بگویم هیچ وقت به دنبال تجارت نبودم و زندگی‌ام با لقمه‌ی حلال شروع شده است و با لقمه‌ی حلال هم تمام می‌شود.

صبور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: باید بگویم که من با هیچ کدام از افراد تجارتی نداشته‌ام و اگر رابطه‌ای با بعضی افراد داشتم صرفاً رابطه‌ی کاری بوده است.



*دبیر فدراسیون اخراج نشده بود که مجدداً برگردد


وی در خصوص طهماسب‌پور و اخراج وی عنوان کرد: طهماسب‌پور دبیر فدراسیون سه‌گانه بود و به دلیل عدم هماهنگی وی با یکی از کارمندان فدراسیون به صلاح خود و درخواستی که از من داشت مدتی از فدراسیون دور بود.

صبور افزود: من با طهماسب‌پور اختلافی نداشتم و خودم وی را به فدراسیون آوردم ولی به دلیل نبود هماهنگی که بین وی و یکی از کارمندان به وجود آمده بود از من خواست تا مدتی را برای استراحت و انجام کار‌های شخصی از فدراسیون دور باشد پس اخراج وی صحت ندارد.

سرپرست فدراسیون سه‌گانه تصریح کرد: زمانی که این کارمند از فدراسیون کنار گذاشته شد طهماسب‌پور دوباره به فدراسیون بازگشت.

*رابطه تجاری من و دبیر فدراسیون کذب محض و تهمت است


وی در ادامه اظهار داشت: من و طهماسب‌پور تا به حال هیچ رابطه ی تجاری با یکدیگر نداشتیم و نباید دلیل برگشت وی به فدراسیون را داشتن رابطه ی تجاری من و وی دانست چرا که این مسئله کذب محض است و دامداری وی موجب عدم اجرای کارهایش در فدراسیون نشد هرچند وی دچار ورشکستگی شد.



*در نهایت کمبود بودجه، به کارمان ادامه دادیم

صبور در خصوص نداشتن اردو بانوان و اعزامشان به مسابقات جام جهانی عنوان داشت: فدراسیون در آن مقطع هیچ بودجه‌ای نداشت و ما نمی‌توانستیم اردوی متمرکزی داشته باشیم چرا که توان پرداخت هزینه‌های اردوی متمرکز را نداشتیم.

وی تصریح کرد: ما برای هر بازیکن مربی و برنامه مخصوصی مشخص کردیم تا با آن برنامه تمرین و خود را برای برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی آماده کنند.

صبور ادامه داد: بازیکنان در شهر‌های خود با برنامه و مربی که برایشان مشخص کرده بودیم تمرین کردند.

*مسئولان فدراسیون بر مسابقات انتخابی نظارت کامل داشتند

وی در ادامه گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی نیز در تاریخ 11 تیر سالجاری در زنجان برگزار شد و در این مسابقات فضلی، حسین جمال ( نایب رئیس فدراسیون) و طهماسب‌پور حضور داشتند تا مسابقات به خوبی برگزار شود.

سرپرست فدراسیون سه‌گانه تصریح کرد: فدراسیون علاوه بر برگزاری اردو ولی نه به شکل متمرکز مسابقات انتخابی تیم ملی را نیز برگزار کرد.

صبور در خصوص انتخاب نفرات تیم ملی عنوان کرد: نفرات اول و دوم در انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی کلمبیا ثبت نام شدند.



* عدالت در اعزام ورزشکاران اجرا شد


وی در خصوص عدم اجرای عدالت برای انتخاب نفرات تیم ملی گفت: اجرای عدالت ثبت نام نفر اول و دوم بود نه نفر سوم انتخابی تیم ملی.

* حذف بانوان در کلمبیا طبیعی بود


سرپرست فدراسیون سه‌گانه در خصوص حذف شدن بانوان ملی پوش سه‌گانه در کلمبیا اظهار داشت: در مسابقات بین‌المللی یک سری از ورزشکاران آقا و خانم به دلیل سخت بودن شرایط از دور مسابقات حذف می شوند و این اتفاق طبیعی بود که برای بانوان ما افتاد.

وی در ادامه بیان داشت: بهترین بازیکن ژاپن که در مسابقات آسیایی 3 مقام قهرمانی دارد به دلیل سختی کار نتوانست به خط پایان برسد و حذف شد این یک اتفاق طبیعی است و نباید فرافکنی کرد.

* معطلی ما در فرودگاه 9 ساعت بود نه 48 ساعت

سرپرست فدراسیون سه‌گانه در خصوص 48 ساعت معطلی بازیکنان در فرودگاه کلمبیا تصریح کرد: مدت 9 ساعت بازیکنان در فرودگاه منتظر بودند و این انتظار به دلیل نبودن بلیط هواپیما بود.

وی در ادامه بیان داشت: با کمک سفارت ایران توانستیم بعد از 9 ساعت بلیط برای مربی و بازیکنان بگیریم و یک روز قبل از مسابقات بازیکنان به محل مسابقات رسیدند و مراحل ثبت نام آن‌ها انجام شد و فردای آن بازیکنان در مسابقه شرکت کردند.

صبور در ادامه عنوان کرد: بوبانی، مربی تیم بانوان بود و نبود مربی در کنار تیم نیز صحت ندارد.



* مربی بانوان جزء 4 مربی برتر کشور است


وی گفت: بونانی فوق لیسانس تربیت بدنی دارد و در کلاس‌هایی که در کیش برای اولین بار از سوی itu مدرسین آمده بودند از بین 34 نفر فقط 4 نفر توانستند مدرک مربی‌گری را دریافت کنند و بونانی نیز جز این 4 نفر بود.

سرپرست فدراسیون سه‌گانه اذعان داشت: بوبانی جزو مربیان است که صلاحیت زیادی دارد و در کردستان ورزشکاران بسیاری را برای سه‌گانه تربیت کرده است و نباید شایستگی وی را زیر سوال برد.

* آن‌هایی را که تهمت زدند به خدا واگذار می کنم


صبور در پایان خاطرنشان کرد: من با انسان‌هایی کار می کنم که صداقت دارند و متاسفانه این بداخلاقی‌ها و صحبت‌ها سنگین است ولی من از حق خودم می گذرم و آن‌ها را به خدا واگذار می‌کنم و افراد باید بدانند که نباید عزت خود را به ذلت تبدیل کنند و آخرت خود را نابود کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: دبیر ، کارمندان ، تجاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار