استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر توسعه خدمات زیرساختی راه و جاده سازی در این استان گفت: تکمیل چهارخطه محور بروجن به لردگان شتاب می گیرد.

قاسم سلیمانی در دیدار از روند اجرایی چهار خطه بروجن به لردگان اظهار داشت: محور ارتباطی بروجن به لردگان از جاده های ترانزیتی کشور است که عبور و مرور وسائط نقلیه از این محور زیاد بوده و چهارخطه شدن آن ضروری است.
سلیمانی تصریح کرد: پروژه های راه و شهرسازی از امور زیربنایی و اولویت های مهم استان چهارمحال و بختیاری است که باید برای پیشرفت این استان توسعه این زیرساخت ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری نصب علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در این محور در کوتاه مدت، اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز محور در بلندمدت و تامین اعتبار برای شتاب بخشی تکمیل چهارخطه شدن محور را خواستار شد.
قاسم سلیمانی ادامه داد: استان چهارمحال و بختیاری نیازمند توسعه زیرساخت ها در همه امور است و مسئولان استانی باید با تمام قوا و توان خود برای پیگیری منافع این استان و مردم تلاش کنند.
وی افزود: اگری مدیری نمی تواند از منافع مردم و استان دفاع کند و برای پیشبرد خدمت مطلوب در حوزه خود فعال باشد باید استعفا داده و زمینه را برای مدیران توانمند فراهم کند.
هم اکنون اجرای طرح چهارخطه محور بروجن به لردگان از خروجی شهر گندمان تا گردنه مروارید به طول 13 کیلومتر در دست اجرا است.
سلیمانی به همراه معاونان استانداری و مدیران استان و شهرستان بروجن از طرح های عمرانی این شهرستان دیدن کرد.
شهر گندمان در فاصله 14 کیلومتری مرکز شهرستان بروجن واقع شده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.