معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 19، از اجرای طرح تأمین روشنایی بزرگراه آزادگان در این منطقه خبر داد.

زلفی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح تامین روشنایی بزرگراه آزادگان واقع درمحدوده‌ی منطقه 19 در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.
وی افزود: این طرح به منظور رفع نواقص روشنایی لاین کندروی بزرگراه آزادگان در محدوده‌ی منطقه 19، سهولت تردد خودرو‌ها به هنگام ساعات تاریکی اجرا می‌شود.
زلفی با  اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح رفع نواقص روشنایی لاین کندروی بزرگراه آزادگان در مسیر شرق به غرب به طول چهار کیلومتر در دست اجراست.
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: اتمام رفع نواقص روشنایی فاز اول کند روی آزادگان در مسیر شرق به غرب تا پایان دی ماه سالجاری تا همکاری و مشارکت اکیپ های فنی، عمران و ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 19، از اقدامات اجرایی این طرح است.
زلفی  ادامه داد: فاز دوم این طرح در مسیر رب به شرق نیز با هماهنگی مسئولان نظارت منطقه برق چهار دانگه اجرا خواهد شد.
وی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 افزود: نصب 80 چراغ روشنایی در لاین کند رو بزرگراه آزادگان، درزرگیری و اجرای لکه گیری در متراژ 162 هزار متر با صرف 15 هزار و 500 تن آسفالت بهسازی معابر اصلی در داخل محدوده ‌ی منطقه از جمله شهید هاشمی، آزادگان،‌ بخشی از جاده قم، انتهای بزرگراه امام علی(ع)، شهید کاظمی و تندگویان ازاقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.
انتهای‌پیام/
 

برچسب ها: تأمین ، بزرگراه ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار