بسیاری از کار‌شناسان تجهیزات پزشکی و پزشکان با هزینه‌های بسیار بالا به نمایشگاه تجهیزات پزشکی آلمان رفتند. سفری که بیشتر به سیاحت شبیه بود و کمتر تلاشی برای کمک به بخش پزشکی کشور در آن دیده می‌شد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، "نمایشگاه تجهیزات پزشکی دوسلدورف" آلمان در حالی به اتمام رسید که بسیاری از شرکت‌های خصوصی داخل کشور و کار‌شناسان و پزشکان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در آن با هزینه‌های سرسام آور شرکت کردند. 

البته سفر این افراد بیشتر به جای آنکه برای کمک به بخش پزشکی کشور صورت گرفته باشد به سیاحت شبیه بود. متاسفانه پزشکان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و کار‌شناسان تجهیزات پزشکی اغلب بدون هماهنگی با "وزارت بهداشت و درمان" و با کمک شرکت‌های خصوصی به این سفر آمده بودند. 

عدم وجود یک متولی برای سفر این چنین افرادی باعث شده بود تا به جای در نظر گرفتن برنامه‌های کار‌شناسی و مفید بیشتر وقت این افراد به سیاحت و تفریح بگذرد و چون هزینه‌ای هم بابت این مسافرت پرداخت نشده بود نگرانی آنها را کاهش می‌داد. 

پیش از این "وزیر بهداشت" اعلام کرده که مسافرت‌هایی از این دست برای متولیان امر پزشکی و سلامت کشور باید با هماهنگی‌های صورت گرفته در این وزارتخانه انجام شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.