عضو شورای اسلامی روستای واصفجان شهرستان پردیس گفت: شرکت عمران شهر پردیس با احداث دو چاه عمیق آب در جریانی تخریبی در روستای واصفجان کلیه آب های چشمه ساران و آب های سطحی این روستاها را به عنوان منابع آبی آبیاری اراضی کشاورزی روستائیان خشک کرد.

مظاهر مرتضوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:شرکت عمران شهر پردیس در راستای ارائه خدمات عمرانی خود به منظور بهره مندی مردم از سیتم مناسب آب آشامیدینی با احداث دو چاه عمیق آب در جریانی تخریبی در روستای واصفجان کلیه آب های چشمه ساران و آب های سطحی این روستاها را به عنوان منابع آبی آبیاری اراضی کشاورزی روستائیان خشک کرد.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :لوله کشی انجام شده توسط شرکت عمران پردیس به منظور آب رسانی به این روستا در راستای تامین آب روستائیان با برخورداری از ساختاری محدود تنها با جوابگویی آب آشامیدنی ساکنین این روستا از قابلیت آبیاری اراضی کشاورزی روستائیان در این منطقه برخوردارنیست.

عضو شورای اسلامی روستای واصفجان شهرستان پردیس با اشاره به اینکه این روستا در گذشته قطب کشاورزی بود اضافه کرد:در گذشته روستای واصفجان به عنوان قطب کشاورزی ومنبع تامین کننده نیازهای منطقه در این حوزه و ارسال بخشی از این محصولات به استان تهران هم اکنون این برچسب از نام روستای واصفجان برداشته شده است.

مرتضوی در خاتمه اظهارداشت :هم اکنون تنها روستائیان برای حفظ باغات خود از دست درازی برخی افراد سودجو از امکانات محدود خود در راستای حفاضت از اراضی کشاورزی خود استفاده می کنند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.