هنرمند معمار کشورمان گفت: سیاست های شهرداری تهران وحتی شهرداری ها در شهرستانهای پایتخت به عنوان متولی زیباسازی شهر و مبلمان شهری باید در آینده ای نزدیک اهداف ارزشمندی را در بستر فرهنگ و هنر مححق کند .

بهزاد صالحی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :بحث همایش ها و برنامه های فرهنگی و هنری شهرداری تهران مانند برگزاری نقش واره در قالب عکس ،پوستر،آثار حجمی با موضوع عشق و حماسه در شرایط فعلی نیاز به پشتوانه اجتماعی و سیاسی دارد .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد:چنانچه بتوانیم طرح ها و اقدامات مختلف فرهنگی را در یک حرکت و نمایش فرهنگی با پشتوانه ای قوی و مناسب با وضعیت کنونی جامعه در ابعاد مختلف اجرا کنیم ،آن وقت باید توقع بهره مندی از آثار و پیامدهای فرهنگی و هنری و سیاسی و اجتماعی داشته باشیم .

این هنرمند معمار کشورمان با اشاره به دید سرمایه گذاری شهرداری تهران اضافه کرد: با توجه به اقتصاد کشور زیر سایه تحریم های بیگانه باید دید سرمایه گزاری شهرداری تهران در رابطه با برگزاری همایش ها و برنامه های مختلف امثال هفته های فرهنگی و برپایی نقش واره ها چه هدفی را دنبال می کنند .

این معمار برتر کشور از نگاه انجمن مفاخر معماری ایران اظهار داشت :سیاست های شهرداری تهران وحتی شهرداری ها در شهرستانهای پایتخت به عنوان متولی زیباسازی شهر و مبلمان شهری باید در آینده ای نزدیک اهداف ارزشمندی را در بستر فرهنگ و هنر مححق کند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.