تیم هندبال صبای قم در هفته نخست از دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال کشور در دیداری حساس مقابل تیم نیروی زمینی تهران صف آرایی خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، در حالی که دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور از حدود 50 روز دیگر آغاز می شود، این روزها تنها نماینده قم در لیگ برتر با تمام توان تمرین می کند تا با آمادگی کامل در نیم فصل دوم لیگ برتر برای بهبود جایگاه خود در جدول رده بندی به مصاف حریفان خود برود.

در حالی که آغاز رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور نسبت به زمانی که نیم فصل نخست به پایان رسید به خاطر بازی های تیم ملی در مسابقات برون مرزی کمی با فاصله زمانی طولانی خواهد بود، تیم هندبال صبای با بهره گیری از این زمان مناسب برای موفقیت در نیم فصل دوم این رقابت ها و کسب جواز صعود به مکان های بالاتر جدول رده بندی لیگ بر‌تر تلاش می کند.

این در حالی است که شاگردان امیرحسین صفوی در تیم هندبال صبای قم با برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری اردوهای تمرینی و تمرینات متنوع آماده سازی، اکنون سعی در محک میزان آمادگی و هماهنگی خود پیش از آغاز رقابت های دور برگشت لیگ برتر هندبال دارند.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون هندبال، تیم هندبال صبای قم در هفته نخست از نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور با توجه به 11 تیمی بودن لیگ دوازدهم، استراحت دارد اما در هفته دوم دور برگشت این رقابت ها در دیداری داخل خانه مقابل نیروی زمینی تهران قرار می گیرد.

این در حالی است که بازی های بعدی تیم هندبال صبای قم در اوج حساسیت برگزار می شود زیرا این تیم از 10 بازی خود در نیم فصل نخست بازی های دوازدهمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور اندوخته خوبی ندارد و باید وضعیت خود را در دور برگشت سر و سامان بدهد.

حضور در لیگ برتر امسال در حالی برای صبای قم میسر شد که هندبالیست‌های قمی سال گذشته در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور با قدرت برابر تمام حریفان بازی کردند و با کسب عنوان قهرمانی و سکوی نخست صاحب مجوز صعود به لیگ برتر هندبال شدند تا قم بعد از حدود یک دهه دوری از بالاترین سطح لیگ هندبال کشور بار دیگر به لیگ برتر بازگردد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.