معاون شهردار تهران گفت: با گذشت 11 روز از آغاز ثبت نام اینترنتی آرم طرح ترافیک سال 93 تاکنون بیش از 22 هزارو 766 درخواست حقیقی در سامانه شهرداری تهران ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید جعفر تشکری هاشمی  با بیان اینکه از دوم اذرماه ثبت نام آرم طرح ترافیک سال 93 در سامانه شهرداری تهران www.tehran.ir آغاز شده است، گفت: طی 11 روز گذشته 22 هزار و 766 درخواست حقیقی در سامانه ثبت شده است.
به گفته وی طی مدت فوق بالغ بر هزار و 341 مورد درخواست حقوقی نیز در سامانه شهرداری تهران به ثبت رسیده است .

معاون شهردار تهران با بیان اینکه امکان ورود اطلاعات سهمیه بگیران هنوز در سامانه شهرداری تهران فراهم نشده است گفت: توصیه می شود سهمیه بگیران مشابه متقاضیان حقیقی اطلاعات خود را در سامانه شهرداری تهران ثبت کنند تا در زمانی که سهمیه ها اعلام شد بر اساس کد رهگیری نسبت به ثبت سهمیه خود اقدام کنند .

تشکری هاشمی تصریح کرد: لایحه پیشنهاد افزایش ده درصدی نرخ آرم طرح ترافیک سال 93 تهیه شده که هفته آینده به شورای اسلامی شهر تهران خواهد رسید تا با تصمیم شورای اسلامی شهر تهران افزایش ده درصدی آرم طرح ترافیک را در سال 93 خواهیم داشت .

وی تاکید کرد: افزایش ده درصدی نرخ آرم طرح ترافیک در همه بخش ها اعمال می شود اما مانند سال های گذشته  از جانبازان 70 درصد به بالا مجهی دریافت نمی شود.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: براساس پیش بینی های صورت گرفته در لایحه پیشنهادی ارایه شده به شورای اسلامی شهر تهران خودروهای پلاک ع که شامل وانت و خودروهای برون شهری هستند و به دلایلی وارد شهر می شدند با 80 درصد تخفیف مورد نظر قرار گرفته، در عین حال ماده 9 قانون حمل و نقل عمومی باید در خصوص این نوع از خودروها اعمال شده باشد .

تشکری تاکید کرد: تاکسی ها نیز براساس دسته بندی ها شامل تاکسی های گردشی، تلفنی و تاکسی های مبدا و مقصد و خطی ها می شوند. بالطبع تاکسی های گردشی و تلفنی که احتمال ورود به محدوده طرح ترافیک را دارند، لذا مجاز به ورود خواهند بود. در عین حال آن دسته از تاکسی های خطی که بخشی از مسیرشان در محدوده طرح ترافیک است نیز مجاز به ورود هستند اما تاکسی های خطی که هیچ بخشی از مسیر آنها در محدوده طرح ترافیک نیست مجاز به ورود به محدوده نخواهند بود.
انتهای پیام/
برچسب ها: ثبت ، درخواست ، آرم ، طرح ، ترافیک ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار