معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از معرفی محور نمونه ترافیکی این منطقه در محدوده خیابان مفتح شمالی حدفاصل خیابان شهید بهشتی تا خیابان شهید مطهری خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، کامران اخباری با اشاره به اینکه از سال گذشته طرح تعیین محور نمونه ترافیکی آغاز و مقرر شد هر منطقه یک خیابان را به عنوان محور نمونه ترافیکی انتخاب کند، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح بررسی بازخورد و ارزیابی رفتار ترافیکی شهروندان در محدوده ای است که المانهای ترافیکی آن کامل و مطابق با استانداردهای جهانی است.

وی تاکید کرد: به علت مطلوب بودن نتایج اجرای این طرح ، تعداد محورهای نمونه ترافیکی برای امسال در سطح منطقه افزایش می یابد و امسال هر دو ماه یکبار یک محور نمونه ترافیکی توسط پلیس راهور و معاونت حمل و نقل منطقه برگزیده و معرفی می شود.

اخباری با بیان اینکه محور نمونه ترافیکی ماههای آذر و دی منطقه، خیابان مفتح شمالی حدفاصل خیابان شهید بهشتی تا خیابان شهید مطهری است، اظهار داشت: برنامه های مربوط به آموزش، اعمال قانون و ارتقاء فرهنگ ترافیک توسط پلیس راهور و اقدامات مهندسی، اجرایی و اصلاح هندسی توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک در این محدوده انجام خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 در مورد اقداماتی که برای تبدیل این محدوده به محور نمونه ترافیکی انجام می شود، گفت: خط کشی محوری معبر، ساماندهی پارک حاشیه ای، نصب موانع ترافیکی در پیاده روها، تکمیل علائم و تابلوها و تجهیزات معبر، تهیه بروشور و توزیع آن میان شهروندان و اصلاح هندسی تقاطع خیابن شهید بهشتی و خیابان شهید مفتح از جمله این اقدامات است.

به گفته اخباری، خط کشی محوری به طول 15 هزار متر، خط کشی بلوک عابرپیاده به تعداد 300 بلوک و خط کشی فلش کلمات و نوشتار به تعداد 75 عدد از جمله اقدامات اخیراین معاونت بوده است.

وی یادآور شد: به منظور تکمیل نصب تابلوهای معابر منتهی به کندروهای بزرگراه امام علی (ع) در سطح نواحی یک و پنج منطقه، تعداد 85 عدد تابلوی اسامی معبر پایه دار نصب شده است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.