در هفتاد و سومین روز از فصل پاییز بارش برف از صبح امروز منطقه کجور نوشهر را فرا گرفت و جامه سپید بر تن این منطقه کوهستانی پوشاند.

بخشدار کجور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: بارش برف که از دقایق اولیه صبح امروز در کجور آغاز شده بود همچنان ادامه دارد.

نادر موسوی‌زاده افزود: بارش برف در مناطقی از کجور که در پایین دست قرار دارند به 10 سانتی‌متر رسید و در دیگر مناطق روستایی کجور همچون نیچکوه و کی‌کوه به 25 سانتی‌متر رسیده است.

وی تصریح کرد: به جهت پیشگیری از انسداد راه‌های مواصلاتی در بخش کجور مکاتبات لازم با اداره راه و شهرسازی انجام شد تا خودروهای برف‌روب به منطقه کجور اعزام شوند و از هم‌اکنون استقرار یابند.

بخشدار کجور گفت: تاکنون تمامی راه‌های مواصلاتی در کجور باز است و تردد در آن جریان دارد و هیچ‌گونه گزارشی از بروز مشکلات در زمینه‌های مختلف ناشی از بارش برف در منطقه کجور نشده است.

وی تاکید کرد: تمام مسافران و کسانی که قصد تردد و مسافرت به بخش کوهستانی کجور را دارند حتما با خود زنجیر چرخ و ضد یخ و سایر ملزومات مورد نیاز ایمنی خودرو و البسه گرم به همراه داشته باشند.

بارش سنگین برف در سال گذشته سبب انسداد بخش‌های وسیعی از راه‌های اصلی و فرعی در کجور شد و بیش از 50 خودرو نیز بر اثر شدت بارش برف، در راه‌های کجور گرفتار شده بودند که با مدیریت به موقع بخشداری کجور و همکاری و کمک نیروهای راهداری و هلال احمر به سلامت به مقصدهای خود رسیدند./س

انتهای پیام //

برچسب ها: کجور ، برف ، بارش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.