شركت آب و فاضلاب استان تهران اعلام كرده است كه محدوده اي از يافت آباد كه از طريق آبرساني ياسر خدمات دريافت مي كردند لازم است، برای خرید انشعاب آب تهران به ناحیه یافت‌آباد مراجعه کنند تا با نصب انشعاب آب دائم از حداکثر ظرفیت خدمات آبفا بهره‌مند شوند.

 به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مشکل قطع آب در منطقه 18 ناحيه سه كه در محدوده ي  الغدير- معلم ،‌ميدان الغدير و ‌محله الغديرصورت گرفته بود شب گذشته پس از 24ساعت با افت فشار شديد مجددا به  شبكه آب رساني وصل شد.
 
آبرساني به اين ناحيه از 50 سال پيش دردست آبرساني ياسر، برای شمار محدودی از ساکنان حاشیه تهران راه‌اندازی شده بود که با گذشت زمان تعداد اشتراک‌های آن به 12هزار رشته رسیده بود و با اين قطعي و افت فشار 12 هزار مشترك در شرايط نامناسبي قرار دارند.
 
بر اساس گفته ي مسولان از مدت‌ها پیش به دلیل افت کیفی و کمی آب و شکایت‌های مردمی، بحث جمع‌آوری این آب‌رسانی در دستور کار ارگان‌های مسئول قرار داشته که هر بار به دلایل حقوقی و پیگیری‌های صاحبان این آب‌رسانی در انجام کار وقفه ایجاد می‌شد، كه سر انجام مسئولان قضایی حکم تعطیلی قطعی این آب‌رسانی را صادر كردند و شرکت آب و فاضلاب از یازدهم آذرماه جاری موظف شد آب‌رسانی در این منطقه را بر عهده بگیردكه اين امر بدون اطلاع قبلي شركت آاب و فاضلاب نسبت به قطع آب اين ناحيه صورت گرفته است.
 
معاون بهره‌برداری آبفای منطقه ۵  در اين خصوص گفت: با پیگیری‌های اداره بهداشت و مراجع قضایی سرانجام بزرگ‌ترین آب‌رسانی محلی در منطقه یافت‌آباد جنوبی در منطقه 18 شهرداری تهران با بسته‌شدن چاه‌ها تعطیل شد.
 
وي  بابيان اينكه طی چند سال گذشته با اجرای شبکه و اتصال‌های لازم، مقدمات جمع‌آوری این آب‌رسانی انجام شده بودافزود: هرچند این تغییر نیازمند زمان بیش‌تری است ولی شرکت آب و فاضلاب منطقه 5 تهران با تمام توان خود از آغاز تلاش کرد کوچک‌ترین وقفه‌ای در کار آب‌رسانی ایجاد نشود، با این حال اختلاف سطح محله‌ها و افزایش میزان مصرف آب از سوی مردم باعث شد در برخی مناطق با افت فشار زیادی مواجه شویم که این مشکل نیز به‌تدریج رفع خواهد شد.
 
بر اساس گزارش ميداني خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ساكنين اين محله همچنان از افت فشار ناراضي هستند و شرکت آب وفاضلاب شهر تهران به آنان اعلام کرده که بايد انشعابات آب خريداري کنند درغير اين صورت از نعمت آبرساني در منازل خود بهره مند نمي شوند.
 
اما پيگيري ها در اين خصوص حاكي از آن است كه اتصال‌های انجام‌شده برای آب‌رسانی به این محدوده موقتی است و برای بهبود شرایط کنونی لازم است، مردم برای خرید انشعاب آب تهران به ناحیه یافت‌آباد مراجعه کنند تا با نصب انشعاب آب دائم از حداکثر ظرفیت خدمات آبفا بهره‌مند شوند.
 
همچنين از مردم اين ناحيه خواسته شده است كه در این وضعیت نهایت صرفه‌جویی صورت گيرد تا مشکل افت فشار حل شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار