شرکت هاي پتروشيمي با نماد تاپيکو و پارسان با تاثير گذاري 119و111 واحدي بيشترين تاثير را در رشد شاخص امروز داشتند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، "چهارشنبه 13 آذرماه"،تالار حافظ در آخرين روز معاملات اين هفته خود با تابلو سبز به کار خود پايان داد .بطوريکه 123 هزارو 59 تعداد معامله به ارزش 478 ميليارد تومان صورت گرفت.

بازار سرمايه هفته پر فرازو نشيبي را پشت سر گذاشت. بطوريکه در روزهاي ابتداي هفته  نمادهاي پتروشيمي روند نزولي را طي کردند و از روز گذشته اين نمادها مورد استقبال سرمايه گذاران قرار گرفت و با چراغ سبز به کار معاملاتي اين هفته خود پايان دادند.

 بورس تهران بعد از دو روز استراحت، امروز مجددا مسير رشد خود را از سر گرفت تا جاييكه توانست با رشد ۴۳۵ واحدي خود، يكبار ديگر در كانال ۸۴ هزارو 211 واحدي قرار بگيرد شاخص صنعت نيز با رشد 509 واحدي به عدد 71 هزارو 117 واحد،شاخص بازار اول با رشد 219 واحدي به عدد 63 هزارو 675 واحد و بازاردوم با رشد يک هزارو 399 واحدي به عدد 155 هزارو 967 واحد رسيد.
 
بي شك ليدر امروز بازار، گروه پتروشيمي بود و پارسان امروز بيشترين ارزش معاملات را به خود اختصاص داد و در نهايت كار خود را با صف خريد به پايان رسانيد. در گروه پالايشگاهي، همچنان شاهد تحركات مثبت در نماد شبندر هستيم.

خبرهايي از نرخ خوراك ۷ سنتي براي پتروشيمي هاي گازي، باعث اقبال بازار به اين گروه شده است.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: بورس ، سهام ، شاخص ، پتروشیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار