بوداغی در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: هدف ما از راه اندازی واحد کال سنتر ثبت درخواستها، شکایات، پیشنهادات و پاسخگویی بهینه به نیازها و رفع تقاضای آنها می باشد.
وی ادامه داد: در راستای استقرار نظام های کیفی و ارتقای رضایتمندی مشتریان شرکت پست ایران واحد صدای مشتریان call center را راه اندازی کرد.
بوداغی اظهار داشت: ساماندهی فعالیت موزعین و افزایش کارایی کارکنان شبکه در ارائه خدمات پستی ، شناخت فرصت های جدید و کاهش تهدیدات، کاهش هزینه ها ، پیشگیری ازاشتباهات و بهبود عرضه خدمات به مشتریان در جهت افزایش ترافیک ودرآمد رامی توان از دیگر اهداف راه اندازی این واحد برشمرد.
وی با اعلام شماره تماس 84470000به منظور ارتباط مشتریان با این سامانه تصریح کرد: کال سنتر شرکت پست با هدف پاسخگویی به مشتریان سراسر کشور ایجاد و راه اندازی شده و به منظور هماهنگی هر چه بیشتر تمامی واحدهای اجرایی استان و مناطق موظف به انتخاب نماینده ای ویژه به منظور پاسخگویی به مشتریان مربوطه می باشند.
انتهایپیام/