معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18، از اجرای طرح جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی این منطقه خبر داد.

عساری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:اجرای طرح جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیر مجاز در اراضی منطقه 18 در دستور کار معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.  
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور حفظ اراضی کشاورزی به عنوان گلوگاه تنفسی در جنوب غرب تهران با جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در دست اجرا است.  
عساری با اشاره به نحوه‌ی اجرایی این طرح گفت: ساخت‌وسازهای غیرمجاز از جمله دغدغه‌های شهرداری منطقه 18 در حریم محسوب و باید به گونه‌ای عمل شود تا ضمن ساخت‌وساز در چهارچوب ضوابط و مقررات با همکاری فرمانداری با متخلفان برخورد و مانع از هر گونه ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم شهر تهران شویم.  
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت:  
جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهرک دانش، روستاهای زرنان بالا و پایین به منظور ارائه خدمات به شهروندان، تأمین نیازهای شهری آنها، ایجاد امنیت در بخش‌های مختلف و جلوگیری از رشد فزاینده شهرک و روستاها در این بخش از اقدامات اجرایی معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 18 است.  
عساری در پایان با اشاره به ضرورت اجرای این طرح افزود: ضرورت اجرای طرح جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز اراضی جنوب غرب شهر تهران در بخش کشاورزی با توجه به تأکید و دستور شهرداری شهر تهران با اتخاذ تدابیر لازم، برنامه‌ریزی مناسب و همکاری میان مسئولان اداری شهرستان‌های مرتبط در دستور کار شهرداری منطقه 18 قرار گرفت.  
انتهای پیام/  

برچسب ها: اراضی ، شهردار ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار