یک قاضی گفت: از آنجایی که تشخیص تخلف از قانون در جریان تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی برای مجلس شورای اسلامی مشخص شده، بنابراین دستگاه قضا به منظور رسیدگی و احراز جرم ورود پیدا خواهد کرد.

"ولی‌الله حسینی" قاضی دادگاه کیفری، در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،در ارتباط با پاداش‌های هنگفت سازمان تامین اجتماعی به برخی از مدیران این سازمان اظهار داشت: چنانچه مجلس شورای اسلامی در جریان  تحقیق و تفحص ، متوجه امری غیرقانونی شود، به منظور رسیدگی باید گزارش آن را به قوه قضاییه اعلام کند.

وی افزود: مجلس در بسیاری از مسائل حق تحقیق و تفحص دارد و چنانچه در سازمان تامین اجتماعی در زمانی که مرتضوی متصدی آن بوده، مبالغ نجومی و هنگفتی به برخی از مدیران پرداخت شده قوه قضاییه قطعا به منظور رسیدگی ورود پیدا خواهد کرد.
 
قاضی دادگاه کیفری در پایان خاطرنشان کرد: از آنجایی که تشخیص تخلف از قانون در جریان تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی برای مجلس شورای اسلامی مشخص شده، بنابراین دستگاه قضا به منظور رسیدگی و احراز جرم  ورود پیدا خواهد کرد.
 
گفتنی است: این روزها سازمان تامین اجتماعی یکی از پرحاشیه‌ترین و پرخبرترین سازمان‌های کشور شده که پرداختی‌های نجومی و پاداش‌های هنگفت این سازمان به مدیران تعجب همگان را برانگیخته است.   
 
روز گذشته علیرضا محجوب رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در نشست خبری برخی زوایای حیف و میل‌های مدیران وقت سازمان تامین اجتماعی را برملا کرد و نادر قاضی‌پور دیگر عضو این هیئت نیز در جمع خبرنگاران به ابعاد دیگر این فساد پرداخت.  
 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار