كريم باوي؛

ستاره‌اي‌ از يك‌نسل‌رويايي در "روزی روزگاری"

برنامه "روزی روزگاری" شبکه ورزش سیما امشب، چهارشنبه ساعت 21 با دعوت از "کریم باوی" به گفتگو با این پیشکسوت فوتبال می‌نشیند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه ورزش، این برنامه با اجرای منصور ضابطیان به صورت زنده از شبکه ورزش سیما روی آنتن می‌رود.



کریم باوی مهاجم سال های دهه 60 تیم ملی بدون‌شک یکی از بهترین مهاجمان و سرزن‌های تاریخ فوتبال ایران است. وی بیشتر دوران بازیگری خود را در دو باشگاه فوتبال شاهین و پرسپولیس سپری کرده است. او با وجود مدت کوتاه بازیگری برای تیم ملی فوتبال ایران یکی از موفق‌ترین مهاجمان تیم ملی بوده است. کریم باوی با به ثمر رساندن ۱۰ گل در ۲۳ بازی ملی آمار بسیاری خوبی را از خود بر جای گذاشته است. او همچنین یکی از بهترین سرزن‌های تاریخ فوتبال ایران به شمار می‌رود.

باوی دو ترکش در بدنش دارد. او مدتها دور از میدان بود و با فوتبال سروکاری نداشت تا اینکه با همت یک روزنامه نگار و مدیر عامل باشگاه شاهین بوشهر در تاریخ یکم شهریور ۱۳۸۹ و در مسابقه پرسپولیس و شاهین بوشهر در ورزشگاه آزادی از او تجلیل به عمل آمد.

کریم باوی، پیشکسوت فوتبال و بازیکن اسبق تیم‌های شاهین و پرسپولیس بود. او که از آبادانی‌های فوتبال ایران به شمار می‌رفت، خاطرات جالبی از حضورش در جنگ تحمیلی و دورانی که با تنگ دستی فوتبال بازی می‌کرد دارد.

برنامه «روزی روزگاری» با هدف گفتگوی صمیمی با نام آوران عرصه ورزشی کشور و مرور خاطرات تلخ و شیرین ایشان، آسیب شناسی ساختار ورزش دیروز و مقایسه آن با وضعیت کنونیبا اجرای منصور ضابطیان، تهیه‌کنندگی ابراهیم داروغه‌زاده، امشب از ساعت 21 به صورت زنده از شبکه ورزش سیما به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار