رئیس فدراسیون اسکی در سفر به همدان گفت : در مسابقات اسکی جوانان آسیا که اسفندامسال به میزبانی کشورمان برگزار می شود 40 ورزشکار ایرانی حضور دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ عیسی ساوه شمشکی دیروز در مجمع انتخابات رییس هیات اسکی استان همدان افزود: این مسابقات با شرکت اسکی بازان 15 کشور از سوم اسفند به مدت چهار روز در پیست بین المللی دیزین تهران برگزار می شود.
وی بااشاره به اینکه این رویداد آسیایی زیر نظر فدراسیون بین المللی اسکی برگزار خواهد شد، گفت: این سومین بار است که کشور ما میزبان مسابقات اسکی جوانان آسیاست.
رئیس فدراسیون اسکی با اشاره به اینکه تعداد سهمیه ورزشکاران ایران برای بازیهای المپیک زمستانی در مقایسه با دوره گذشته دو برابر افزایش یافته است، گفت: ایران در بهمن امسال با چهار ورزشکار مرد و دو ورزشکار زن در رقابت های اسکی المپیک زمستانی 2014 سوچی روسیه شرکت می کند.
وی در ادامه به فرهنگ سازی برای توسعه ورزش اسکی تاکید کرد و گفت: برای توسعه ورزش اسکی به صورت همگانی باید فرهنگ سازی شود.
ساوه شمشکی با اشاره به اینکه تا دهه گذشته ، اسکی به عنوان ورزش قشر مرفه شناخته شده بود، گفت: اکنون، اسکی جایگاه خود را در بین اقشار مختلف جامعه به دست آورده است و باید همگانی شود.
وی با قدردانی از تلاش های انجام شده در راه اندازی پیست اسکی چمن و پیست برف در همدان گفت : امیدواریم در آینده نزدیک شاهد برگزاری مسابقات جهانی و آسیایی در همدان باشیم تا به خوبی بتوانیم از ظرفیت های پیست اسکی چمن و برف همدان استفاده کنیم و از رئیس هیئت اسکی استان انتظار داریم برای ادامه این موفقیت در همدان تمام تلاش خود و همکارانش را بکار گیرد ./س
برچسب ها: ورزشکار ، اسکی ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.