همزمان با آغاز اجرا در تالار محراب؛

فروش اینترنتی بلیط نمایش "معرکه در معرکه" آغاز شد/ معرکه‌گیری در تالار محراب

فروش اینترنتی نمایش تراژدی و حماسی "معرکه در معرکه" نوشته "داوود میرباقری" به کارگردانی "محسن آزاد" که از پنجشنبه 14 آذر ساعت 17:30 در تالار محراب به روی صحنه خواهد رفت، در سایت "تئاتر نت" آغاز شد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی گروه، محسن آزاد کارگردان این نمایش در خصوص اجرای نمایش «معرکه در معرکه» گفت: داستان این نمایش، معرکه گیری را به روی صحنه می آورد. این نمایش روایتگر مردی است که در شهر معرکه می گیرد و زنی که در صدد برهم زدن معرکه اوست وارد داستان می شود و این مسئله درگیری و اتفاقاتی را در این نمایش رقم می زند .
 
محسن آزاد در خصوص نمایشنامه این اثر گفت: متن این کار اثر آیینی و ایرانی محسوب می شود به طوری که به بهترین وجه نوشته شده و نثر زیبا و قصه بسیار خوبی دارد و برای من جای تغییری نگذاشته اما بخاطر محدودیت زمان، ناگزیر بودم از متن نمایشنامه بکاهم .
 
این اثر پیش از این توسط سیاوش طهمورث در سال 72 به مدت چهار ماه در تالار چهار سو واقع در تئاتر شهر و چندین ماه در نیویورک و کشورهای اروپایی و سال 82 در حوزه هنری به اجرا رفته  و از استقبال بسیار بالایی برخوردار شده است و امیدواریم از اجرای کنونی «معرکه در معرکه» نیز استقبال خوبی انجام شود .
 
این نمایش با بازی علی عطایی حور، محمدرضا مختاری آزاد فرد، اعظم عرفانی، امین اکبری نسب، سحرناز عباس زاده به عنوان بازیگر و پدرام محمدی «دستیار کارگردان»، وحید لاری «طراح صحنه و لباس»، شهرام کاشی «دستیار طراح صحنه»، مریم محمدنیا «دستیار طراح لباس(خیاط)»، محسن آزاد «طراح نور»، مهرداد آبجار «طراح حرکات موزون»، عاطفه خدابخش «طراح گریم»، مهران محمدیان «مدیر صحنه»، مژگان واحدی «منشی صحنه»، جمشید مددی «مدیر اجرا»، عاطفه خدابخش و ابوالفضل اسفندیار «اجرای گریم»، اختر تاجیک، سحر خدابنده «عکاس»، علی منتخب «نوازنده تار»، علیرضا جوانی «نوازنده دف1 و تنبک»، فوژان قصری «نوازنده دف2» دیگر عوامل ای نمایش هستند .
 
نمایش تراژدی، حماسی و ایرانی «معرکه در معرکه» به نویسندگی «داوود میرباقری» و کارگردانی محسن آزاد از 43 آذر ساعت 17:30 در تالار محراب روی صحنه خواهد رفت و علاقه مندان می توانند برای خرید بلیط و استفاده از تخفیف 30 درصدی برای 4 روز نخست اجرا، به سایت www.theatrnet.com مراجعه و یا با شماره 09352626100 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/ اس
برچسب ها: تئاتر ، معرکه ، محراب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار