مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی خراسان رضوی از احتمال آغاز بارش سراسری برف در محورهای بین شهری استان خبر داد و از تمامي هم استاني ها خواست از سفرهای غیرضروری در ساعات منتهی به شب خودداری کنند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، ابراهیم صنیعی با اعلام این خبر گفت: با توجه به پیش بینی اداره هواشناسی استان مبنی بر بارش برف در اکثر محورهای اصلی و فرعی استان، ضروریست هم استاني هاي عزيز از سفرهای غیرضروری در ساعات بعد از ظهر و منتهی به شب خودداری کرده و یا دست کم به گونه ای برنامه ریزی کنند که پیش از تاریک شدن هوا به مقصد برسند

وی با اعلام اینکه در گردنه های تیوان و باجگیران از ساعات اولیه صبح امروز بارش برف آغاز شده، ادامه داد: مسافرانی که قصد سفرهای بین شهری را دارند می بایست علاوه بر اطمینان یافتن از عدم ایراد فنی خودروهای خود، از سالم بودن سیستم گرمایشی داخل خودرو و داشتن ضدیخ به میزان کافی اطمینان حاصل کرده وتجهیزاتی همچون زنجیر چرخ، پتو، البسه گرم و آذوقه غذایی به همراه داشته باشند.

مهندس صنیعی با آرزوی داشتن زمستانی پربرکت و پربارش در سال جاری، ابرز امیدواری کرد فصل سرما بدون هیچ گونه سانحه و اتفاقی در محورهای استان به پایان برسد.

وی از تمامي مسافران و رانندگان جاده ای درخواست کرد نهایت همکاری را با راهداران و عوامل پلیس راه مستقر در جاده‌ها داشته باشند./س

برچسب ها: بارش ، برف ، خراسان رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.