توليت حرم سلمان فارسي افزود: هر انساني افتخار مي كند به هر واسطه اي خود را به سلمان فارسي نسبت دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، حسن هادي الجبوري دردیدار با شهردار اصفهان اذعان داشت: آنچه در رابطه با ارتباط اصفهان و شهر مدائن مطرح مي شود در رابطه با عشيره هايي است كه در مدائن حضور دارند ولي سلمان فارسي در راستاي رسيدن به حقيقت و رسيدن به واقعيت به حرف هيچكس حتي نزديك ترين افراد خود توجه نكرد و هيچ چيز او را از اين كار منع نكرد.

وي بيان داشت: سلمان فارسي مشكلات زيادي را تحمل كرد اين در حالي بود كه از نظر نسبت و بعد مسافت از پيامبر اكرم(ص) بسيار دور بود ولي از بسياري از كساني كه به پيامبر نزديك بودند نزديك تر بود.

توليت حرم سلمان فارسي عنوان كرد: توليت حرم سلمان فارسي در طي سال هاي گذشته اقدامات زيادي در راستاي استقبال از قوميت هاي مختلف بر سر مزار سلمان فارسي انجام داده است.

حسن هادي الجبوري افزود: با انجام فعاليت هاي فرهنگي و تبليغاتي و ارتباط بين شهر مدائن و شهرهاي زيارتي عراق و ارتباط با علماي كربلا و كاظمين بسياري از موانع موجود در مدائن كنار زده شد.

وي ادامه داد: براي ايجاد ارتباط بيشتر گروهي را به ايران فرستاديم تا بازديدي از ايران داشته باشند كه در اين بازديد ديدگاه آن ها نسبت به ايران بسيار تغيير يافت و ديدگاه آن ها مثبت و سياه نمايي هايي كه رژيم بعثي ايجاد كرده بود رفع شد.

حسن هادي الجبوري با اشاره به جلسه اي كه با مديران حج و زيارت ايران داشتند تصريح كرد: در اين جلسه به اين جمع بندي رسيديم كه زيارت سلمان فارسي يكي از محورهاي زيارت به عتبات عاليات قرار گيرد.

وي با تاكيد بر امنيت ايجاد شده در مدائن افزود: اوضاع امنيتي مدائن بهتر از گذشته شده و با كمال راحتي از زائران استقبال مي كنيم.

توليت حرم سلمان فارسي با اشاره به برگزاري هفته فرهنگي اصفهان در مدائن بيان داشت: هفته فرهنگي اصفهان به بهترين نحو در مدائن برگزار شد و هرآنچه از نظر امنيت مورد نظر است در شهر مدائن برقرار شده است./س

برچسب ها: اصفهان ، سلمان ، فارسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.