‌رئيس سازمان عقيدتي سياسي وزارت دفاع با بيان اينكه ‌دانشجويان بايد با تبعيت از ولي فقيه ‌در مواقع حساس نقش تأثيرگذار خود را در حمايت از آرمان‌هاي والاي انقلاب اسلامي ايفا كنند، گفت: دانشجويان نبايد در هيچ مقوله‌اي از ‌ولی امر خود جلوتر حركت كنند.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران،‌ به نقل از روابط عمومي وزارت دفاع، ‌حجت‌الاسلام والمسلمين محمدحسين قندهاري در آستانه 16 آذر روز دانشجو با حضور در جمع دانشجویان ‌دانشگاه صنعتی مالک اشتر وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز شیوه جنگ دشمنان علیه ایران اسلامی به ويژه جوانان و دانشجويان به جنگ نرم ‌تغییر یافته است، افزود: دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی از تمام ظرفیت‌ها، امکانات و ابزارها در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی برای تغییر باور و عقاید جوانان اين مرز و بوم استفاده مي‌كنند. ‌

رئيس سازما‌ن عقيدتي سياسي وزارت دفاع با بیان اینکه وسعت عملکرد دشمنان در میدان جنگ نرم در بُعد داخلی کلیشه‌ای نیست، بلکه جنگ علیه اعتقادات ملت  بزرگ ایران است، اظهار داشت: در جنگ نرم، دشمن با تمام توان خود وارد میدان شده و در این عرصه با تهاجم گسترده انبوهی از کشورهای روبرو هستیم و جنگ امروز بر علیه ملت ایران دارای سه محور سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است‌.

وی با بیان اینکه ملت ایران به ويژه جوانان و قشر دانشجوي ايران در دفاع از ولایت فقیه همیشه با بصیرت وارد میدان شده‌اند، گفت: دشمن با جنگ سخت و تحريم نتوانست در مبارزه با ملت ايران به نتيجه برسد و امروز در قالب جنگ نرم ‌می‌خواهد به اهداف خود دست يابد ‌كه ضرورت دارد شما دانشجويان ‌با بصیرت همیشگی ‌در صحنه حضور يافته و دشمن را در رسيدن به اهداف شومش مأيوس سازيد.

رئيس سازما‌ن عقيدتي سياسي وزارت دفاع با بیان اینکه دانشمندان ایرانی در برابر تحریم‌ها ‌قاطعانه ایستاده‌اند، گفت: دانشمندان ایرانی ثابت کردند با وجود تمام تحریم‌ها قادرند ‌تمام نيازهاي‌ مورد نياز كشور را طراحي و توليد كنند و هر ایرانی با دیدن اين افتخارات و دستاوردهاي عظيم و تلاش چشمگير دانشمندان احساس غرور مي‌كند.

 حجت‌الاسلام قندهاري با توصيه دانشجويان به ارتقاء بصیرت ‌‌تاكيد ‌كرد: اگر شما دانشجويان ‌نسبت به مسائل سیاسی روز و تهاجم فرهنگي دشمن بصيرت لازم را داشته باشید استكبار با ابزارهاي شيطاني خود به اهداف ‌شومش ‌نخواهد ‌رسيد.

‌رئيس سازمان عقيدتي سياسي وزارت دفاع با بيان اينكه ‌دانشجويان بايد با تبعيت از ولي فقيه ‌در مواقع حساس نقش تأثيرگذار خود را در حمايت از آرمان‌هاي والاي انقلاب اسلامي ايفا نمايند، گفت: دانشجويان نبايد در هيچ مقوله‌اي از ‌ولی امر خود جلوتر حركت كنند.

حجت‌الاسلام قندها‌ري ‌با بيان اينكه با حضور فعال ‌جوانان و دانشجويان، ‌انقلاب اسلامي ايران به  رهبری امام خمینی(ره) به پيروزي رسيد و تاکنون تمام توطئه‌هاي دشمنان خنثی شده است، گفت: ‌این دشمني‌ها كه عليه نظام اسلامي در طول 35سال‌‌ گذشته در کشورمان به وقع پيوست اگر كوچكتر از آن در ‌هر کشوری روی می‌داد نظام سياسي آن‌ كشور ‌‌از هم می‌پاشید اما به بركت جایگاه و رهبري‌هاي داهيانه ولايت فقيه این توطئه ها در ایران خنثي و نقش بر آب شد ‌.

در پايان اين نشست، حجت‌الاسلام قندهاری به همراه رئيس دانشگاه صنعتي مالك اشتر‌ از‌ خوابگاه‌ دانشجویان ‌بازدید كردند و در فضای صمیمی با دانشجويان به گفت‌و‌گو پرداختند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار