بررسی عملکرد 100 روزه دولت در برنامه گفتگوی ویژه خبری؛

سوالات خود را از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بپرسید

همزمان با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برنامه گفتگوي ويژه خبري كه به صورت زنده از شبكه دوم سيما پخش مي‌شود، مخاطبان محترم می‌توانند با ارسال پیام، سوالات خود را از وی مطرح کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، همزمان با ارائه گزارش عملکرد صد روزه دولت تدبیر و امید توسط رئیس‌جمهور، وزرای کابینه دولت یازدهم نیز با حضور در برنامه زنده گفتگوی ویژه خبری، از عملکرد وزارت متبوع خود به مردم گزارش می‌دهند.
 
در همین راستا، عملکرد 100 روزه دولت در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امشب در برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور "علی ربیعی"، "وزیر کار "  مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.  
 
به همین جهت، مخاطبان عزیز می‌توانند سوالات مورد نظر خود از وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی را مطرح کنند تا مجری گفتگوی ویژه خبری آن‌ها را با ربیعی در میان بگذارد.
 
گفتنی است، نظرات مخاطبان محترم، جهت حفظ امانت‌داری منتشر نخواهد شد.
 
برنامه گفتگوي ويژه خبري امشب بعد از خبر ساعت 22:30 به صورت زنده از شبكه دوم سيما پخش مي‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
باقر
۱۰:۰۵ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲
باسلام اقای وزیر تاکی ما کارگران باید باقراردادی موقت کارکنیم دیگر ما خسته شدیم لطفا وعاجزانه ازشما میخواهیم بساط موقت گارگران شرکتهای خصوصی را بردارید که ما مجبور نشویم برای مدت طولانی صنعت تولیدات را تعطیل کنیم الان بنده ۱۵سال دارم باقراراداد دست وپنچه نرم می کنم هروز می گویند ما می توانیم اخراجت کنیم خسته شده ام
Iran (Islamic Republic of)
ربابه
۱۰:۴۴ ۲۳ مرداد ۱۳۹۳
آيا وزارت كار تعاون ورفاه اجتماعي در سال 93 استخدام داشته پيگيري كنيد لطفا
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۵۱ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام. آیا وزارتخانه ای که خود متولی امر اشتغال است چرا خود عامل بیکاری مربیان حق التدریس می شود.آقای وزیر لطفا تا اجرای کامل این قانون پیگیر حل آن باشید
Iran (Islamic Republic of)
سهيل
۲۱:۱۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام خدمت جناب وزير،بنده مربي پيماني فني وحرفه اي هستم شغلم رو هم دوست دارم وتمايل دارم روزبه روز دانشم راافزايش دهم اما هيچ فرصتي براي مطالعه ندارم زيرابااينكه شغلم آموزشي است ولي حكمم فني ومهندسي است،لطفن رسيدگي كنيد.
Iran (Islamic Republic of)
خدایار محمودی ازفنی وحرفه ای ازنا لرستان
۱۱:۳۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
جناب آقای دکتر ربیعی باسلام احترامااینجانب با14سال سابقه خدمت در سازمان آموزش فنی وحرفه ای بامدرک کاردانی و باشرایط معلولیت جسمی در واحد حراست فیزیکی ایا اقدامی جهت رسمی شدن امثال اینجانب صورت گرفته یا خیر ؟باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
مربی
۱۴:۴۱ ۱۴ آذر ۱۳۹۲
با سلام.چرا با وجود تصویب مجلس شورای اسلامی مبنی بر تغییر وضعیت مربیان سازمان فنی و حرفه ای از حق التدریس به رسمی یا پیمانی اقدامی جهت این امر صورت نمی گیرد و در اقدامات صورت گرفته مربیانی با سوابق کاری کم دو یا سه سال مشمول گردیده اند ولیکن مربیانی با 10 یا 15 سال یا بیشتر سابقه کار هنوز به صورت حق التدریس فعالیت دارند؟
Iran (Islamic Republic of)
مربی فنی و حرفه ای
۲۲:۳۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۲
سلام .از آقای وزیر سئوالی داشتم و آن اینکه چگونه است موظفی معلمان آموزش و پرورش در هفته24ساعته .اما مربین فنی و حرفه ای هفته ای 44ساعت؟ لطفا مطرح کنید
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۲۲:۳۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۲
با سلام خدمت جناب آقای ربیعی.. سئوال بنده این است که: آیا ما مربیان سازمان فنی و حرفه ای از قشر آموزشی جامعه محسوب میشویم یا فنی مهندسی؟؟ چگونه است در عمل از قشر آموزشی هستیم اما در احکام استخدامی فنی مهندسی محسوب میشویم؟
Germany
مربی ای از خراسان شمالی
۲۱:۵۹ ۱۳ آذر ۱۳۹۲
با سلام و خسته نباشید خدمت آقای وزیر جناب آقای دکتر ربیعی
سال گذشته مجلس به تغییر وضعیت 4876 مربی حق التدریس رای مثبت داد و شورای محترم نگهبان هم موافقت خود را اعلام کرد.اما از سوی سازمان فنی و حرفه ای تاکنون اقدامی صورت نگرفته،اینجانب حدود 10 سال سابقه داشته اما هنوز حق التدریس هستم .مگر ما چه فرقی با معلمان حق التدریس آموزش و پرورش داریم.همچنین آزمون برون سازمانی که ثبت نام آن در سال جاری انجام شد در دولت تدبیر و امید تا کنون لغو گردیده ، در صورتی که مصوبه آزمون از سوی هیات وزیران بوده و جز طرح مهر آفرین نبوده.
آقای وزیر امیدوارم بررسی کنید. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
زهرا يوسفي
۲۱:۵۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۲
با سلام و خسته نباشيد. لطفا از وزير محترم بپرسيدچراوزارتخانه اي كه براي تمام ملت به دنبال اشتغالزايي است مربيان خود را بلا تكليف نگاه ميدارد و هيچگونه مسئوليتي در قبال عمر آنها كه خالصانه وبا كمترين امكانات ودرشرايط سخت كار مي كنند ندارد.من بعد از 7سال كار و2 سال و اندي بيمه و40 سال سن به نظر شما كجا بايد دنبال كار بگردم كه بيمه خود را تكميل كنم تا از باز نشستگي آن استفاده كنم؟
Iran (Islamic Republic of)
سید امین محروقی از نیشابور
۲۱:۵۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۲
با سلام.از وزیر بپرسید چرا مصوبه 4876 نفر مربوط به تغییر وضعیت مربیان حق التدریس از سوی مجلس پیگیری نمیشه تا مربیان از این وضعیت سخت در بیان.با 7سال سابقه ماهیانه 500تومان حقوق واقعا مشکله خواهشا مطرح کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۱۳ آذر ۱۳۹۲
با سلام خدمت وزیر محترم کار
میخواستم بدانم برنامه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای در دولت تدبیر امید چی هست ؟ چرا از رسالت اصلی خود دور شده وبیشتر کار تبلیغاتی و آموزش های غیر مرتبط که اصلا ربطی به اهداف سازمان ندارد انجام می دهد؟
چرا این مدیران سازمان فکری برای حقوق پایین نیروها نمی کنند؟
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۴۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۲
با سلام خدمت وزیر محترم کار،
میخواستم بپرسم چرا بین نیروی های قراردادی و رسمی پیمانی سازمان اموزش فنی و حرفه ای تبعیض های زیادی مدیران قائل می شوند؟ و چرا فکری برای تبدیل وضعیت این همه نیروی قراردادی نمی شود؟
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
کسایی
۲۱:۳۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۲
سلام. لطفا از آقای ربیعی وزیر محترم کار و رفاه اجتماعی بپرسید با توجه به وضعیت نابسامان مربیان حق التدریس چه تدبیری جهت تغییر وضعیت آنها اندیشیده اند. با تشکر از زحمات شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۲
با سلام خدمت جناب وزير. بنده مربي حق التدريس سازمان فني و حرفه اي با مدرك كارشناسي ارشد و در حال حاضر دانشجوي دوره دكتري در رشته خود هستم و سه سال است كه سابقه فعاليت در سازمان را دارم. آيا اين ظلم نيست بنده با اين سطح تحصيلات در اين سازمان ماهانه 400000 هزار تومان حقوق بگيرم. تازه امسالم كه حقوق نگرفته ام. لطفا به وضعيت ما رسيدگي شود. با تشكر
Iran (Islamic Republic of)
هدایت
۲۰:۰۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۲
با سلام خدمت وزیر محترم کار و رفاه اجتماعی من میخواستم از وزیر درباره وضعیت استخدام مربیان حق التدریسی سازمان فنی و حرفه ایی سوال بپرسم که بالاخره کی تکلیف ما مربیان حف التدریس مشخص میشه؟ خواهش میکنم اگر طرح مهر آفرین درست نمیشه حداقل این امنیت شغلی برای مربیان حق التدریس ایجاد بشه که با آرامش اعصاب بیشتری بتونیم با حقوق نا چیز انجام وظیف بکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
مژگان ترکمان
۲۰:۰۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۲
با سلام
جناب آقای وزیر چه تدبیری برای گذران زندگی با حقوق 250 هزارتومان و بیمه 10 تا 13 روز درماه مربیان حق التدریس فنی و حرفه ای اندیشیده اید با توجه به اینکه قرار بود وضعیتمان بهتر و تبدیل وضعیت صورت گیرد هر روز اوضاع بد و بد و بدتر شده
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۹:۵۸ ۱۳ آذر ۱۳۹۲
با سلام خدمت وزیر محترم
بنده مربی حق التدریس فنی و حرفه ای هستم با 1 فرزند.آیا به نظر شما میشه با این حقوق زندگی کرد با ماهی 400000هزار تومان.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۵۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۲
با سلام خدمت وزیر محترم کار و رفاه اجتماعی
میخواستم از آقای وزیر در مورد وضعیت بد کاری و نداشتن امنیت شغلی مربیان حق التدریس فنی و حرفه ای سوال پرسیده شود و چرا موضوع تبدیل وضعیت مربیان که توسط مجلس تصویب و به تائید شورای نگهبان رسیده،مشخص نشد و بلاتکلیف است.
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۱۳ آذر ۱۳۹۲
با سلام و آرزوی توفیق،از جناب وزیر تقاضا دارم در خصوص اقدامات انجام شده یا برنامه های آینده برای تدوین آیین نامه اجرایی قانون مصوب و ابلاغ شده به دولت از سوی مجلس شورای اسلامی باعنوان(( تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور))توضیحات لازم را ارائه فرمایند.
با تشکر
علیرضا نادری نسب
نماینده مربیان مراکز آموزش فنی و حرفه ای جوین و جغتای - استان خراسان رضوی
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۹:۳۹ ۱۳ آذر ۱۳۹۲
باسلام خدمت شما و وزیر محترم کار و رفاه اجتماعی میخواستم از آقای وزیر بپرسین برای حقوق سال 93 کارگران چه برنامه ای دارند؟
Iran (Islamic Republic of)
مربی حق التدریس
۱۹:۳۵ ۱۳ آذر ۱۳۹۲
با سلام،با عنایت به قانون مصوب مجلس درخصوص تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ،اقدامات صد روز گذشته ویا برنامه آینده درخصوص تدوین آیین نامه اجرایی این قانون که بر اساس مصوبه مجلس برعهده وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی می باشد را تشریح نمایند.
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
امیر نیکویی
۱۹:۲۹ ۱۳ آذر ۱۳۹۲
من ۱۰سال سابقه تدریس در سازمان فنی حرفه ای را دارم میخواستم بپرسم تکلیف مربیان حق التدریسی کی مشخص میشود ایا امیدی به استخدام هست یانه؟ممنون میشم اگه از اقای وزیر سوال کنید که چه زمانی تکلیف حق التدریسی ها مشخص می شود ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
هادی نقیبی شهری
۱۸:۳۸ ۱۳ آذر ۱۳۹۲
جناب وزیر چرا در دولت تدبیر و امید هیچ تدبیری جهت ارتقاء مراکز فنی و حرفه ای اندیشیده نشده و ما مربیان این مراکز با 48ساعت تدریس در هفته باید همچنان با حقوق بسیار پایین (نصف حقوق یک معلم همردیف)و بصورت تک مربی در گارگاه مشغول باشیم
چه تدابیری جهت افزایش حقوق و کم شدن ساعات تدریس اندیشیده اید
خواهشمندیم کمی هم به مربیان زحمت کش فنی و حرفه ای که خالصانه با وجود کاستی ها در امر آموزش نیروی کار از جان ودل مایه میگذارند توجه شود
با تشکر
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
زهره خسروی
۱۸:۳۳ ۱۳ آذر ۱۳۹۲
با عرض سلام و خسته نباشید
سوال من در مورد مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای می باشد
1)برای استخدام مربیان حق التدریس ،آیا برنامه ای در نظر دارید،با توجه به اینکه از امنیت شغلی پایینی برخوردار هستند؟
2)زمانیکه هدف اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،آموزش در راستای اشتغال می باشد ،چرا زمانیکه با کمبود بودجه مواجه می شود ،به حذف مربیان حق التدریس خود می پردازد،یعنی در ابتدای کار اشتغال را از نیرو های خود میگیرد؟
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
کارمند کم درامد
۱۸:۳۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۲
از آقای وزیر بپرسید چرا من به عنوان یک کارمند فنی حرفه ای باید500000تومان حقوق بگیرم در حالی که اجاره منزل بنده که در منطقه متوسط مشهده 750000تومان است.کدام وزارتخانه مثل فنی حرفه ای حقوق پائین دارد؟آیا وزارت کاریها هم همین دریافتی را دارند؟
آخرین اخبار