مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی گفت: با وجود ظرفیت‌های بالا عدم انسجام دستگاه‌های اجرایی در حوزه مسائل اجتماعی دیده می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مرتضی دهقانی صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری مسابقات قرآنی اداره اوقاف استان در دفتر فرماندار نیشابور، هدف از برگزاری مسابقات قرآنی را دستیابی به روح و حقیقت قرآن دانست.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای در نظر گرفتن مسائل قرآنی در سبک زندگی تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید اهتمام لازم را در برگزاری باشکوه مسابقات داشته باشند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه باید فضای قرآنی در نیشابور و مناطق همجوار ایجاد شود، خاطرنشان کرد: با وجود ظرفیت‌های بالا عدم انسجام دستگاه‌های اجرایی در حوزه مسائل اجتماعی دیده می‌شود در حالی که می‌توان هم‌افزایی کرد.

دهقانی در ادامه حکم مسئولیت جلایری به‌ عنوان رئیس ستاد اجرایی مسابقات قرآنی مرحله استانی صادر شده از سوی علی‌اصغر رشید معاون استاندار و رئیس ستاد مسابقات قرآنی استان را قرائت کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: نگاه ما به بحث مسابقات، فقط برگزاری مسابقه نیست بلکه به‌دنبال یک سند افتخار قرآنی هستیم.

حجت‌الاسلام سعید آخوندی افزود: مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی سبزوار حاکی از این بود که موضوع قرآنی در این شهرستان به یک جریان فرهنگی تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های خوبی در نیشابور وجود دارد، عنوان داشت: کمیته استقبال، اسکان، تبلیغات، فوق برنامه، امنیت، پشتیبانی، حمل و نقل، پذیرایی، بانوان، تزئینات و دکور، نظارت و بازرسی، فناوری و اطلاعات، روابط عمومی و محافل انس با قرآن عناوین کمیته‌های این شهرستان در مسابقات است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی نیز با اشاره به اینکه خراسان رضوی مهد فعالان قرآنی است، گفت: مسابقه‌دهندگان در طول دوره مسابقات در محافل قرآنی در سطح شهر و روستا شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.