هم‌گام با سی و دومین جشنواره تئاتر فجر،/3

هومن سیدی: اثر ارسالی من برای شرکت در جشنواره فجر مردود شد

بیشتر آثار ارسال شده به جشنواره تئاتر فجر امسال، از جمله متن خودم، مورد پذیرش قرار نگرفته است؛ به طوریکه فقط دو اسم را می‌شناسم.

هومن سیدی نویسنده و کارگردان و بازیگر تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: بیشتر متن های ارسال شده برای  جشنواره تئاتر فجر مورد پذیرش قرار نگرفته به طوری که از اسامی آثار پذیرفته شده، فقط دو اسم را می‌شناسم.

این بازیگر تئاتر در خصوص رد شدن اثرش در جشنواره تئاتر فجر افزود: متن من با عنوان " و خداوند" هایم" را فراموش کرده " مورد تایید مسئولان فرهنگی قرار نگرفت به  طوری که اثری از من در جشنواره تئاتر فجر امسال شرکت ندارد و دلیل رد این نمایشنامه برایم مشخص نیست.

سیدی ادامه داد: این اثر روایتگر داستان خانواده‌ای ایرانی بود که به آلمان مهاجرت کرده اند . من خللی در این اثر ندیدیم و نمی توانم بگویم به چه دلیلی این نمایشنامه که به صورت مستقل نوشته خودم بود مردود اعلام شد.

این بازیگر تئاتر درباره ورود افراد تازه وارد  و جدید در جشنواره تئاتر فجر اظهار داشت: امیدوارم راه یافتن جوانان به جشنواره تئاتر فجر، جریان جدید و قابل تحسینی را رقم بزند به طوری که شاهد شکوفایی استعدادهای جدید باشیم.

سیدی بیان کرد: متاسفانه صحبت از شرایط نامطلوب تئاتر و کمبود بودجه، مسئله تازه‌ای نیست و همیشه اهالی تئاتر در ایران با این دغدغه دست و پنچه نرم می‌کنند.

این بازیگر تئاتر افزود: با وجود وضعیت نا به سامان این عرصه گویی عده‌ای از سر بیکاری و علاقه و عشق ، پولی را به حوزه تئاتر تزریق می‌کنند و باید بی اجر و بدون حمایت به حیات کاری خود ادامه دهند اما از چارچوب صحیح خارج شدن و به گیشه تکیه داشتن تئاتر فقط شوخی است.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.