"حجت قاسم‌زاده اصل" کارگردانی کاربلد که سبکی خاص و بی‌نظیر در فضای کاریش حاکم است.

مریم بوبانی، بازیگر مجموعه تلویزیونی "یادآوری" درخصوص ایفای نقش خود در این اثر به خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: مجموعه تلویزیونی "یادآوری" اثری بسیار خوب و مخاطب پسند است، در ابتدا از سوی "قاسم زاده اصل" دعوت به همکاری شدم و پس از خواندن فیلمنامه مشتاقانه به گروه پیوستم.
 
وی ادامه داد: فیلمنامه "یادآوری" توسط رویا غفاری نوشته شده که از ویژگی‌های بسیاری برخوردار است و در این زمان که کمتر فیلمنامه‌ای را می‌توان فیلمنامه خواند این نوشته از چهارچوبهای بسیار بارزی برخوردار است که با وجود پرداختن به چند قصه به صورت همزمان، گیرایی خود را برای مخاطب ایجاد می‌کند.
 
بوبانی تصریح کرد: در این مجموعه شخصیتهای منفی تنها در موقعیت‌هایی که قرار می‌‌گیرند واکنش‌های منفی از خود بروز می‌دهند و می‌توان گفت آنها معلول شرایط هستند و اگر در موقعیت دیگری واقع شوند روحیه دیگری خواهند داشت.
 
وی درخصوص بازیگران هم بازی خود در این مجموعه اظهار داشت: در مجموعه "یادآوری" با بازیگرانی چون متین ستوده، امیرآقایی، رضا آحادی، فرهاد قائمیان و مهرداد ضیایی همبازی بودم که بسیار از ایفای نقش در کنار آنها لذت بردم.
 
وی بیان کرد: "قاسم زاده اصل" کارگردان بسیار کار بلدی است که تا به امروز توانسته به خوبی قصه‌های واقعی را برای مخاطبان به تصویر بکشد و درسهای آموزنده‌ای را به آنها هدیه دهد، من در کار قبلی این کارگردان به نام "قصه‌ها و واقعیتها" حضور داشتم و با آشنایی کامل از فضای حاکم بر اثر در این مجموعه ایفای نقش کردم.
 
وی در پایان درخصوص لوکشین‌هایی که خود در آن حضور داشتند خاطر نشان کرد: درصد بالایی از صحنه‌های بازیم را در "گروه" بودم و تنها بخش‌های کوتاه و مختص به کلانتری و دادگاه را در تهران بازی کردم.
 
انتهای پیام / اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.