مسابقات هندبال لیگ برتر بانوان در هفته هشتم در روز 15 آذر پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ادامه رقابت‌های هندبال سوپر لیگ بانوان کشور روز جمعه 15 آذر هفته هشتم پیگیری می‌شود و تیم‌ها به مصاف هم می‌روند و در مهمترین دیدار تیم‌ ثامن الحجج سبزوار که در کارنامه آن در نیم فصل نخست و هفته اول دور برگشت شکستی دیده نمی‌شود به مصاف نماینده تهرانی می‌رود و تالار هندبال فدراسیون میزبان این مسابقه است.

در ادامه گزارش آمده است، بازی بعدی بین تیم‌های شهرداری سنندج و شرکت بام ایران است و در این بین نماینده کردستان تلاش می‌کند با برد مقابل حریف 2 امتیاز حساس را بگیرد و جایگاه خود را که در رتبه دوم جدول لیگ برتر قرار دارد مستحکم کند و دیدار پایانی بین تیم‌های ذوب‌آهن و لارستان می‌باشد.

این گزارش می افزاید در دور رفت تیم ثامن الحجج سبزوار 19 بر 18 حریف تهرانی خود را از پیش رو برداشت باید دید در این هفته چه نتیجه‌ای حاصل می شود وآیا این که باز نماینده خراسان از سد حریف خود خواهد گذشت یا نه، سنندج نیز در دور رفت 29 بر 15 از سد بام ایران گذشته بود و این‌که ذوب آهن با چمران هم در دور رفت 23 بر 18 برنده بازی شده بود بهرحال در هردیدار تیمی برنده از زمین خارج می شود که قدر موقعیت‌ها را خوب بداند و اشتباهات کمتری داشته باشد.

در پایان گزارش خاطرنشان می شود: هفته هشتم مسابقات سوپرلیگ بانوان با یادو خاطره شهیده زهرا براتیان برگزار خواهد شد.

گفتنی است: هم اکنون سبزوار با 14، سنندج با 10 و ثامن تهران با 7 امتیاز در رتبه‌های اول تا سوم لیگ برتر بانوان قرار دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار