سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به نشست این فراکسیون با رئیس قوه قضائیه گفت: در این دیدار رئیس قوه قضائیه، داشتن یک مجلس قوی برای مجموعه نظام و کشور را مفید و ضروری دانسته و بر ' لزوم همکاری سه قوه' تاکید کرد.

"صفر نعیمی‌رز" نماینده مردم آستارا در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه) فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با "آیت‌الله آملی لاریجانی" رئیس قوه‌قضاییه، اظهار داشت: عصر امروز، هیات رئیسه این فراکسیون جلسه‌ای با رئیس قوه قضاییه داشت که در این جلسه "کاظم جلالی"، رئیس فراکسیون گزارشی از فعالیت‌های این فراکسیون و تعاملات آن با سایر قوا ارائه کرد.

وی در ادامه افزود: اعضای هیئت رئیسه فراکسیون رهروان ولایت در این دیدار از اقدامات دستگاه قضا در برخورد با قضات متخلف حمایت کردند.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت تصریح کرد: در این دیدار نیز رئیس قوه قضائیه داشتن یک مجلس قوی برای مجموعه نظام و کشور را مفید و ضروری دانسته و همچنین تاکید کرد که در شرایط کنونی که با دشمنی‌های دشمنان کشور و نظام مواجه هستیم ، ضروری است هم روسای قوا همکاری نزدیک و مشاوره در امور مختلف داشته باشند و هم سه قوه اداره‌کننده کشور با هم تعامل و همکاری کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین رئیس دستگاه قضا از نقش فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در روند تصمیم‌گیری‌های صحیح در داخل مجلس بر اساس روحیه ولایت‌مداری تقدیر و تشکر کرد.  


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار