هنرمند معمار کشورمان گفت: شهرداری تهران مجری ارائه خدمات شهری در کنار نهاد زیباسازی و مبلمان شهری باید در بحث زیباسازی شهر طراحی خوب با بار جذابیت فراوان داشته باشند که این موضوع باید در سیستم زیباسازی شهرستانهای پایتخت هم جاری شود.

کامبیز علوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن؛گفت :بحث زیباسازی شهر تهران به عنوان پایتخت ایران و یکی از کلان شهر های دنیا برای ایجاد فضایی خاص با طراحی زیبا البته متناسب با فرهنگ و تمدن ایران زمین به منظور افزایش دانش و اطلاعات مردم به ویژه توریست ها و مسافران خارجی از گوشه و کنار این تاریخ ارزشمند نیاز به اعمال تفکرات درست و کار شناسی توسط متخصصان این امر دارد .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد:شهرداری تهران مجری ارائه خدمات شهری در کنار نهاد زیباسازی و مبلمان شهری باید در کنار بهبود وضعیت عبور و مرور مردم در معابر عمومی و میدان ها اتوبانها باید در بحث زیباسازی شهر طراحی خوب با بار جذابیت فراوان داشته باشند که این موضوع باید در سیستم زیباسازی شهرستانهای پایتخت هم جاری شود.

این هنرمند معمار کشورمان با اشاره به لزوم نقاشی های دیواری با بهره مندی از ساختار متنوع تصریح کرد :ایجاد فضا ها ی سبز در پارک ها و میادین شهر در کنار نقاشی دیواری با ساختار متنوع برای ایجاد فضایی آرام و لذت بخش برای مردم را میتوان از امتیازات ارزشمند شهرداری در حوزه زیباسازی و مبلمان شهری به حساب آورد .

این معمار برتر از نگاه انجمن مفاخر معماری ایران اظهار داشت :با وجود چنین فعالیت های فرهنگی در کلان شهر تهران با توجه به رقم جمعیت و نیاز های فرهنگی آنها ارگان شهرداری بهترین نهاد در کشور در مقایسه با سایر بخش های خدماتی و اجرایی محسوب می شود.


انتهاي پيام/ ش ک


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.