تیم والیبال متین ورامین در هفته ششم رقابت‌های برتر والیبال در ورامین میزبان تیم نوین کشاورز تهران است.

احمد مساجدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به آن که یکی از مدعیان لیگ امسال محسوب می شویم شرایطمان به گونه‌ای است که تمامی رقبا مقابل ما از انگیزه بالایی برخوردارند.

مربی تیم والیبال متین ورامین تصریح کرد: انگیزه بالای حریفان تنها به دلیل آن است که مقابل ما چیزی برای از دست دادن ندارند و حتی در صورت باخت مسئولان باشگاهشان را این گونه توجیه می کنند که ما مقابل تیمی نتیجه را واگذار کردیم که ترکیب آن را ملی پوشان قدرتمند تشکیل می دهند.

وی تصریح کرد: تیم نوین کشاورز حریفی است جنگنده وبا انگیزه روحیه بالای بازیکنان این تیم به تمامی تیم‌های لیگ ثابت شده است آن‌ها تا دقیقه پایانی مسابقه حتی در صورت عقب بودن از حریف برای کسب پوئن از تمام قوای خود بهره‌گیری می کنند پس برای ما هم می تواند تیم خطرناکی باشد.

مربی تیم والیبال متین ورامین یادآور شد: ما در دیدار مقابل تیم کاله آمل نتیجه را واگذار کردیم و بازیکنان ورامینی به دنبال کسب یک برد سه امتیازی و جبران هستند.

*** خانواده‌های ملی پوشان چه گناهی کرده اند؟

مساجدی گفت: در دیدار مقابل کاله آمل، فحاشی تماشاگران به " سعید معروف" کاپیتان تیم ملی حرکتی غیراخلاقی بود این امر شرایط تیم ما را تا حدودی تحت تاثیر قرارداد.

وی گفت: والیبالیست های ملی پوش که تا چندی پیش تمام تلاش خود را به منظور افتخارآفرینی برای والیبال ایران زمین به کار گرفتند نباید به راحتی و به خاطر برخی تماشاگر نماهای حاضر در سالن زیر سوال بروند.

مربی تیم والیبال متین ورامین افزود: " سعید معروف" تمام زندگی خود را صرف والیبال ایران کرده است درست نیست که دریک بازی لیگ برخی تماشاگر نماهای  حاضر در سالن بخواهند با فحاشی شخصیت خانواده‌ی وی را زیر سوال ببرند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شرایط والیبال ما متفاوت شده است و جزو هشت تیم برتر جهان قرار گرفته‌ایم نباید این مسائل حاشیه‌ای به راحتی دراین رشته نفوذ کند وبرخی تماشاگر نماها بخواهند با فحاشی وبیان حرف‌های رکیک این گونه عملکرد ملی پوشان زحمت کش را زیر سول ببرند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مساجدی ، والیبال ، فحاشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار