سخنگوی سازمان امداد و نجات از آوار‌برداری و نجات 2 نفر در ریزش ساختمانی در استان قم خبر داد.

حسین درخشان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح جزئیات عملیات امداد رسانی و جستجوی حادثه دیدگان ریزش ساختمان دو طبقه در استان قم افزود: ظهر امروز ساعت 11:45 ریزش یک ساختمان دو طبقه در شهرک فاطمیه استان قم به نیروهای امدادی اطلاع داده شد.

وی در ادامه با بیان اینکه 7 تیم در غالب 20 امدادگر به محل حادثه اعزام شده‌اند طی بررسی های اولیه مشخص شد که 4 نفر در این ساختمان حضور داشتند که دچار حادثه شده‌اند سپس عملیات جستجو برای یافتن حادثه دیدگان آغاز شد که در نهایت 2 نفر از آنها نجات پیدا کردند.

وی در پایان با اشاره به اینکه 2 نفر از حادثه دیدگان تاکنون پیدا نشده‌اند خاطرنشان کرد عملیات جستجو و نجات 2 نفر از حادثه دیدگان ریزش ساختمان با کمک نیروهای امدادی همچنان ادامه دارد.

عدم رعایت اصول مهندسی خانواده‌ ای را به دردسر انداخت

سخنگوی سازمان امداد و نجات در خصوص علت ریزش ساختمان بیان داشت این خانواده به دلیل ساخت و ساز غیر اصولی و احداث دو طبقه بر روی ساختمان یک طبقه خود منجر به تخریب خانه خود شدند.

با تلاش بی وقفه امدادگران پدر و مادر این خانواده طی عملیات جستجو و نجات بیرون کشیده شدند اما عملیات جستجو برای یافتن کودکان 10 و 12 ساله این خانواده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار