رییس کل دادگستری استان یزد، حفظ بیت‌المال را از دغدغه‌های اصلی دستگاه قضایی خواند و گفت: به منظور تسریع در رسیدگی به پرونده‌های متجاوزین به بیت‌المال شعب ویژه‌ای در دادسرای یزد، محاکم بدوی و تجدیدنظر استان به این امر اختصاص خواهد یافت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، غلامحسین حیدری بیان کرد: حفظ بیت‌المال از دغدغه‌های اصلی دستگاه قضایی است و همانگونه که اراضی ملی و دولتی جزو بیت‌المال هستند و برای حفاظت از آن در چندین سال گذشته با متجاوزین به اراضی ملی به شدت برخورد شده است، با افرادی که به صورت غیر مجاز از گاز، آب و برق که جزو بیت‌المال محسوب می‌شوند استفاده کنند، به صورت قانونی و به شدت برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به این که دستگاه قضایی استان پرونده‌های مربوط به تجاوز به بیت‌المال را مدیریت می‌کند، از نمایندگان حقوقی شرکت‌های خدمت‌رسان به ویژه شرکت گاز خواست تا پرونده‌های مربوطه را با استدلال محکم به دستگاه قضایی ارائه کنند تا احکام متقن و قانونی نیز علیه این گونه متجاوزین به بیت‌المال صادر شود.

حیدری تصریح کرد: به منظور تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مربوط به شرکت گاز و برخورد قاطع، قانونی و کارشناسی شده با متجاوزین به بیت المال، شعب ویژه‌ای در دادسرای یزد، محاکم بدوی و تجدیدنظر استان به این امر اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام/م
منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.