بازیکن تیم بسکتبال ذوب آهن گفت: در نیمه دوم بازی با مهرام برای جبران اختلاف پیش آمده، تلاش کردیم اما ناهماهنگی تیم باعث شد اختلافمان بیشتر هم شود.

امیرعباس محبت که با مصدومیت روزبه ارغوان در ترکیب اصلی ذوب آهن مقابل مهرام قرار گرفته و در پایان آمار دبل دبل هم داشت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران توضیح داد: فکر می کنم از زمانی که به تیم فرزاد کوهیان آمدم شرایط برایم بسیار متفاوت شده و البته مسئولیتم با سالهای قبل هم متفاوت است. سعی می کنم برای تیم مفید باشم و در عین حال از موقعیتها هم استفاده کنم.

وی ادامه داد: تیم ما بازی به بازی بعد از دیدار با افرا بهتر شد اما در نهایت تیمی که هر یک از بازیکنان آن از جای دیگری آمده اند با مشکل هماهنگی روبرو می شود در حالی که یکی از ویژگی های همیشگی ذوب آهن، هماهنگی این تیم بود. در دیدار مقابل مهرام هم غیبت روزبه مزید بر علت شد.

**اختلاف ما با مهرام انقدر نبود

محبت تاکید می کند: اختلاف ما با مهرام نباید انقدر زیاد می شد اما اشتباهاتی در دفاع داشتیم که باعث شد امتیازات را از دست بدهیم. هر چند تا پایان نیمه اول اختلاف به وجود آمده را جبران کرده و نیمه دوم را هم بد شروع نکردیم اما در ادامه به هر شکل که تلاش کردیم نتیجه برعکس گرفتیم.

وی اضافه کرد: تا بخشی از بازی هم خوب دفاع کردیم اما شوتهای بد موقعی از حریف و دو اشتباه از خودمان باعث شد تمرکز را از دست بدهیم. زمانی هم که در تلاش برای جبران بودیم، ناهماهنگی تیم باعث شد اختلاف بیشتر از حد معمول شود.

**اسلاوکو وزنه تیم است
 
بازیکن ذوب آهن از ورانز یار خارجی تیم هم تعریف می کند: اسلاوکو در تیم ما وزنه است و در دفاع و حمله کمک بزرگی برای تیم به شمار می رود. البته این بازیکن هم مانند سایرین با توجه به اینکه تیم به تازگی دور هم جمع شده به زمان نیاز دارد و اگر بهتر از سوی تیم تغذیه شود قطعا بازیکن بزرگی است و کمکمان می کند.

وی تاکید کرد: تفکر تیم ما از مربی گرفته تا بازیکن براساس پیروزی در هر بازی است و قرار نیست با این نتیجه همه چیز را از دست بدهیم بلکه با کم شدن ناهماهنگی در بازیهای بعد قطعا بهتر کار کرده و نتیجه خوبی در پایان سال می گیریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: محبت ، بازیکن ، ذوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار