عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم لردگان افزایش اعتبار طرح های عمرانی را در بودجه 93 خواستار شد.

مجید جلیل سرقلعه، با اشاره به دیدار اخیر اعضای فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در موضوع بودجه سال آینده، افزود: با استناد به سخنان نوبخت، بودجه سال آینده انقباضی خواهد بود و در مقایسه با بودجه سال جاری رشد منفی دارد.

وی اظهار داشت: معاون رئیس جمهور در این نشست مشترک با بیان مشکلات دولت در تامین اعتبار تکمیل برخی طرح های عمرانی کشور، بر لزوم تدوین راهکارهای جدید برای تامین اعتبار این طرح ها تاکید کرد.
جلیل سرقلعه، با بیان اینکه بر اساس آمار و ارقام موجود، بخش عمران کشور 13 هزار میلیارد تومان بدهی دارد، گفت: بر اساس سخنان معاون رئیس جمهور، اعتبار زیادی برای طرح های عمرانی کشور باقی نمی ماند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه رئیس جمهور در گزارش عملکرد یکصد روزه دولت خود از نیاز بخش عمران کشور به 400 هزار میلیارد تومان اعتبار خبر داده است، افزود: لازم است طرح های عمرانی کشور که پیشرفت دارای 70 درصدی هستند در اولویت اختصاص اعتبار قرار گیرند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز باید با همکاری و مشورت با دولت تدبیر و امید در راستای افزایش سرمایه گذاری خارجی در کشور برای تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی اقدام کنند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.