مدیر تولید موسسه بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی از انتشار نرم افزار مجموعه آثار حضرت آیت‌الله سبحانی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، حجت‌الاسلام عبدالهادی اشرفی گفت: موسسه بوستان کتاب پس از انتشار نرم افزارهای مجموعه آثار علامه طباطبایی(ره)، آیت‌الله ابراهیم امینی و آیت‌الله سید عزالدین حسینی زنجانی، در اقدامی جدید مجموعه آثار موسسه فرهنگی - تربیتی توحید را که پیش از این نشر مکتوب آن‌ها را ارائه کرده بود، بر روی لوح فشرده منتشر و در دسترس پژوهشگران و علاقه‌مندان قرار داد.

وی درباره محتویات این نرم افزار خاطرنشان کرد: در این نرم افزار متن کامل 11 عنوان از کتاب های موسسه فرهنگی - تربیتی توحید با محوریت اصول و مبانی تربیت دینی کودکان و نوجوانان عرضه شده است.

مدیر تولید موسسه بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی به قابلیت‌های این نرم افزار اشاره کرد و ابراز داشت: این نرم افزار نیز همچون نرم افزارهای پیشین، قابلیت جستجو در متن و فهرست و ذخیره‌سازی و پرینت را دارد. همچنین قابلیت تطبیق دوسویه متن و فهرست، متن و ترجمه قرآن با امکان جستجو در آیات، ارتباط واژگان متن با چند لغتنامه، از دیگر امکانات این نرم افزار است که موجب تسهیل و سرعت در کارها شده و پژوهشگران و محققان می‌توانند به راحتی از مطالب و محتوای آن استفاده کنند.

حجت‌الاسلام اشرفی ادامه داد: این نرم افزارها با همکاری موسسه بوستان کتاب و مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) تهیه شده است.

وی در پایان از انجام مراحل پایانی آماده شدن دو نرم افزار دیگر خبر داد و گفت: مجموعه آثار علامه حسن زاده و آیت‌الله العظمی سبحانی مراحل نهایی تولید را می‌گذراند و به زودی منتشر خواهند شد./ز

برچسب ها: قم ، نرم ، افزار ، مجموعه ، آثار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.