مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی کرمانشاه به عنوان مدیر برتر در عرصه ورزش دانشگاهی وزارت علوم انتخاب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

طی حکمی از سوی دکتر محمد کشتی دار، مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، حسین پار، مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی کرمانشاه به عنوان مدیر برتر وزارت علوم در عرصه ورزش دانشگاهی کشور انتخاب شد.

حسین پار در این باره اظهار کرد: از آنجایی که دانشگاه صنعتی کرمانشاه، دانشگاهی نوپاست و هیچ گونه فضای ورزشی تملکی در اختیار ندارد، برای توسعه برنامه های ورزشی این دانشگاه با ابتکاری از همکاری باشگاه های بخش خصوصی استفاده کرده ایم.

وی ادامه داد: همچنین برنامه های مختلف ورزشی را با همکاری دانشگاه های بزرگ استان برگزار کرده ایم که بتوانیم از پتانسیل فضای ورزشی دیگر دانشگاه های استان نیز استفاده کنیم.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی کرمانشاه، گفت: در دانشگاه صنعتی کرمانشاه به جای توجه به ورزش قهرمانی دانشجویی که در اغلب موارد تنها 10 تا 15 درصد دانشجویان را پوشش می دهد تلاش کرده ایم که به همه دانشجویان توجه کنیم.

پار، اظهارکرد: ارائه مشاوره های ورزشی در مرکز مشاوره ورزشی و سلامت دانشگاه صنعتی کرمانشاه به کلیه دانشجویان باعث شده که دانشجویان این دانشگاه از وضعیت جسمانی خود آگاه شوند و انگیزه بیشتری برای فعالیت ورزشی پیدا کنند.

وی افزود: استفاده از خود دانشجویان برای برگزاری مسابقات ورزشی دانشجویی یکی دیگر از مواردی است که دانشگاه صنعتی کرمانشاه به آن توجه ویژه داشته است.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی کرمانشاه، اظهارکرد: حمایت مسئولین دانشگاه از برنامه های ورزشی دانشجویی نیز موجب ارتقای ورزش در دانشگاه صنعتی کرمانشاه شده است./ش

برچسب ها: کرمانشاه ، مدیر ، علوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.