دبير سياسي انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه شريف با بيان اينکه جنبش دانشجویی امروز باید با جهاد علمی روحیه استکبارستیزی را حفظ کند، گفت" همانطور که رهبر معظم انقلاب به حل مشکلات داخلی و رشد درون‌زا تاکید دارند، دانشجویان و اساتید باید در این زمینه عملکرد ضد استکباری داشته و راه شهدای هسته‌ای را ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ محمد ترابی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجويان مستقل دانشگاه صنعتی شریف در نشست خبری همایش "جنبش دانشجویی، 60 سال مرگ بر آمریکا" با بیان اینکه دانشجو به عنوان قشر فهمیده جامعه وظیفه روشنگری جامعه را برعهده دارد، اظهار داشت: شهید بهشتی درباره دانشجو چنین گفت که دانشجو موذن جامعه است و اگر دانشجو خواب بماند نماز همه قضا می شود.
 
وی افزود: اگر در تاریخ جریان دانشجویی مطالعه کنیم، دانشجویان همیشه در تحولات اجتماعی، سیاسی و به خصوص تحولات انقلاب در صدر قرار داشته است.
 
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف با تاکید بر اینکه شهدای 16 آذر الگو شده‌اند، تصریح کرد: دانشجویان در 60 سال الگوی مردم بوده‌اند و در راستای هدف جنبش دانشجویی و روشنگری دانشجویان مسلمان احساس مسئولیت کردند که باعث شد به عنوان دانشجویان ضد استکبار معرفي شوند.
 
ترابی با بيان اينکه مصداق ضد استکبار بودن اين دانشجویان، تسخیر لانه جاسوسی بود، تصريح کرد: استکبار ستيزي در هر دوره متفاوت بود و لازمه استکبارستیزی در دوران دفاع مقدس رفتن به میدان جنگ بود که دانشجویانی همچون شهید علم الهدی اين دين را به خوبي ادا کردند.
 
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف تاکید کرد: جنبش دانشجویی در عصر حاضر در قبال جامعه مسئول است که باید با جهاد علمی روحیه استکبارستیزی را حفظ کند، همچنانکه شهیدانی همچون مصطفی احمدی روشن در این راستا تا آخرین قطره خون خود ایستادگی کرده اند.
 
ترابی تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش نشان دادن روحیه ضد استکباری جریان و جنبش دانشجویی بوده که اهداف جانبی آن آگاهی بخشی به دانشجویان درباره مسائل روز می باشد.
 
وی با توجه به مشکلات گسترده کشور در بعضی مسائل داخلی خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب به حل مشکلات داخلی و رشد درون‌زا تاکید دارند، دانشجویان و اساتید باید در این زمینه عملکرد ضد استکباری داشته و راه شهدای هسته‌ای را ادامه دهند که در همین راستا تقدیر از خانواده های شهدای هسته ای از مهمترین برنامه های این همایش است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار