فرمانده انتظامي استان اصفهان با اشاره به تماس يك ميليون نفر با مركز فوريت هاي پليسي 110 در هشت ماهه امسال از كشف 85 درصدي جرايم در عمليات پليسي اين مركز خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان؛ سردار "عبد الرضا آقاخاني" اظهار داشت: در هشت ماهه امسال نزديك به يك ميليون نفر از اصفهان و شهرستانهاي ديگر استان با مركز فوريت هاي پليسي 110 تماس برقرار كردند كه اين تعداد تماس نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد قابل توجهي برخوردار بوده است.

وي افزود: بيش از 700 هزار مورد از اين تماس ها عملياتي و باقي تماس ها به منظور گرفتن راهنمايي و مشاوره و يا تقدير و تشكر برقرار شده است.

اين مقام مسئول با بيان اينكه ارتباط ها و تماس هاي تلفني و حضوري مردم با پليس نقش موثري در كشف جرايم و دستگيري مجرمان و برقراري امنيت دارد عنوان داشت: براساس آمارهاي به دست آمده ماموران پليس 110 از طريق تماس هاي تلفني مردم 85 درصد از جرايم را در مدت هشت ماهه امسال كشف كردند.

سردار آقاخاني با تقدير از هوشمندي و احساس مسئوليت بالاي مردم اصفهان گفت: جرايم كشف شده بيشتر در حوزه سرقت، زور گيري، قاچاق كالا، توزيع اقلام ضد فرهنگي، شناسايي محل هاي توزيع و مصرف مواد مخدر، تخلفات رانندگي، ايجاد آلودگي صوتي، مزاحمت و نزاع و درگيري اراذل و اوباش بوده است.

وي بيان داشت: با تمهيدات ويژه در خصوص ارائه خدمات بهتر به شهروندان سرعت ارجاع تماس هاي صورت گرفته با کاربران مركز به ماموران به زير دو دقيقه كاهش يافته است و در صورتي كه گزارشي از تاخير ارجاع تماس به ماموران پليس 110 ارائه شود با خاطيان برابر قوانين سازماني برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامي استان اصفهان به كشفيات بالاي اين فرماندهي در جرم سرقت به خصوص سرقت تحت پوشش مامور، سرقت از كهنسالان، سرقت منزل و داخل خودرو و همچنين كلاهبرداري شركت هاي كاغذي اشاره كرد.

وي گفت: با توجه به اينكه بررسي هاي صورت گرفته در پرونده ها نشان دهنده بي احتياطي و بی توجهی مالباختگان به رعايت اصول ايمني است پليس به شهروندان هشدار مي دهد بيشتر مراقب تجهيزات و اموال خود باشند و در ارتباط با افراد غريبه و ناشناس جوانب احتياط را رعايت كنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.