مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران از رتبه‌بندی آزمایشگاه‌های معتمد خبر داد

حیدرزاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب که سازمان محیط زیست به عنوان متولی و مرجع تایید آزمایشگاه‌ها است گفت: در استان تهران حدود 90 آزمایشگاه معتمد فعال است که سالیانه مجوز آنها تمدید می‌شود و آزمایش‌هایی که در بحث فاضلاب و آلودگی هوا انجام می‌دهند زمان و مکان آن به اداره کل اعلام می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه تخلف نیز در آزمایشگاه‌های معتمد صورت می‌گیرد اظهار داشت: رتبه‌بندی آزمایشگاه‌های معتمد در دستور کار قرار دارد همچنین جلسه‌ای نیز با حضور مدیران آنها برای بررسی مشکلات و معضلاتشان برگزار خواهد شد.
 
 
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران به آزمایشگاه‌های معتمد هشدار داد و تصریح کرد: آزمایشگاه‌ها مراقب باشند اعداد و ارقام براساس واقعیت اعلام شود  چراکه گشت‌های نامحسوس ما یا در هنگام آزمایشی و یا بعد از آن به طور رندوم از آزمایشگاه‌ها بازدید و آزمایش را مجدد انجام می‌دهند.
 
حیدرزاده در ادامه با اشاره به اینکه آزمایشگاه‌های مختلف وارد لیست سیاه می‌شوند خاطرنشان کرد: آزمایشگاه‌های مختلف برای بار اول تذکر دریافت می‌کنند اما اگر بار دوم تکرار شود در لیست سیاه قرار می‌گیرند و براساس هماهنگی حقوقی صورت گرفته با سازمان امکان فعالیت در هیچ کجای کشور را ندارند.
بنابراین توصیه می‌کنم گزارش‌های خود را طبق ضوابط و استاندارها تهیه کنند.

انتها‌ی‌پیام/

برچسب ها: لیست ، سیاه ، تهران ، حفاظت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار