مرکز تحقیقات مخابرات با یک تحول به جایگاه قبلی خود بر می گردد و باید استفاده از توان نخبگان ایرانی جهت ارتقا کشور شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران خانسار‌ی رئیس مرکز تحقیقات مخابرات گفت: مرکز تحقیقات بعد از انقلاب به عنوان یک نهاد نقش موثر و غنی در انقلاب  و سازندگی کشور داشته و این مرکز با یک تحول به جایگاه قبلی خود بر می گردد.
وی ادامه داد: مرکز تحقیقات مخابرات در دوران های مختلف چالش های مختلفی پشت سر گذاشته که تا اواخر دهه 80 این مرکز دچار تهدیدات و چالش ها‌یی شده که عدم ثبات مدیریتی که باعث شده مرکز یک نهاد پیشرو نتواند نقش خود را ایفا کند.

خوانساری اظهار داشت: در فضای کشور نقش آی سی تی نقشی جدی در جهت تولید یک ثروت پایدار در کشور خواهد بود و نقش مرکز تحقیقات بومی سازی فن آوری و استفاده از تعدادی از فارق ا‌لتحصیلان در این حوزه بوده که تمرکز ما بیشتر رفع نیازهای کشور است.

همچنین بر‌اری رئیس سابق مرکز تحقیقات مخابرات گفت: مرکز تحقیقات مخابرات دارای دو ویژگی خاص بوده که یکی از آن ویژگی ها دارا بودن متخصصین توانمند و ارزشمند بوده و ویژگی دیگر اینکه تمام جامعه آی سی تی به این مرکز اعتماد و اعتقاد دارند.

همچنین در ادامه انتظاری دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: مرکز تحقیقات مخابرات مسابقه طولانی یک نهاد انقلابی است که نقش موثری در توسعه فن آوری کشور ایفا کرده و با وجود فراز و نشیب هایی به سمت جلو حرکت کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تهدیدات ، مخابرات ، تمرکز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.