سرپرست مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان از انجام اولین عمل جراحی آنژیوپلاستی پریفرال (اندام تحتانی) در این بیمارستان خبر داد.

دکتر سید مهدی موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، گفت: بیمار جراحی شده مرد 48 ساله ای است که از درد شدید در اندام تحتانی قسمت راست بدن خود رنج می برد.

وی افزود: پس از آنژیوگرافی، تنگی شدید در شریان ایلیاک مشترک راست بیمار مشاهده و سپس آنژیوپلاستی شریان فوق در حداقل زمان انجام شد و بیمار در بخش آنژیوگرافی مرکز پزشکی بیمارستان شهید بهشتی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

سرپرست مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان تصریح کرد: این عمل را دکتر رجبی مقدم فلوشیپ فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی در بخش آنژیوگرافی این مرکز انجام داد.

دکتر موسوی اظهار داشت: راه اندازی اقدامات پریفرال می تواند یک گام بزرگ برای بر طرف کردن مشکلات عروقی مراجعان به این مرکز و گام مهمی در جهت کاهش مسافرت های طولانی بیماران به سایر مراکز و کاهش هزینه بیماران باشد.

سرپرست مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان یادآور شد: با توجه به شیوع بیماری دیابت و درگیری های عروقی متعدد، می توان با انجام اقدامات ذکر شده مانع از ایجاد عوارض پا در بیماران دیابتی شد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.