مرکز فرماندهي و کنترل معاونت عمليات انتظامي استان کردستان اعلام کرد که در حوادث رانندگي چند روز گذشته درکردستان 3 نفرکشته و 16 نفرزخمي شده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، به نقل از خبرگزاری کردتودی، بنا به اعلام مرکز فرماندهي و کنترل معاونت عمليات انتظامي استان کردستان، روز گذشته با وقوع 9 فقره حادثه رانندگي در محورهاي درون و برون شهري اين استان، سه تن کشته و 16 تن زخمي شدند.
يکي از حوادث رانندگي منجر به فوت روز گذشته جاده هاي کردستان در يکي از محورهاي روستايي شهرستان سقز رخ داد که در اثر برخورد يک دستگاه وانت نيسان با يک دستگاه موتور سيکلت، راکب 28 ساله موتورسيکلت در دم جان خود را از دست داد.
کارشناس تصادفات علت اين حادثه را انحراف به چپ راكب موتور سيكلت اعلام کرد.
ديگر حادثه منجر به فوت نيز در محور بيجار به حسن آباد بوقوع پيوست و واژگوني يک دستگاه سواري پرايد، منجر به مرگ 2 تن از سرنشينان خودرو شده و راننده و 2 تن ديگر از سرنشينان نيز زخمي و روانه مراکز درماني شدند.
کارشناس تصادفات پليس راه علت اين حادثه را عدم توانايي راننده در کنترل وسيله نقليه ناشي از تخطي از سرعت مطمئنه در سر پيچ تشخيص داد.
اين خبر حاکيست، از 9 حادثه رانندگي مذکور 5 فقره تصادف خودرو با موتور سيکلت، 2 مورد تصادف خودرو با خودرو، يک مورد واژگوني خودرو و يک مورد نيز برخورد خودرو با عابر پياده بوده است./ش
انتهای پیام/
برچسب ها: کشته ، زخمی ، سرعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.